Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mamalou skriver: Din datter har simpelthen det frækkeste udtryk - en rigtig gavtyv
Din datter har simpelthen det frækkeste udtryk - en rigtig gavtyv
Haha ja, hun er en rigtig bisse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: Hej tøser! Hjælp mig med at forstå, hvorfor man blogger? Jeg har aldrig helt forstået konceptet, men da jeg efterhånden har set flere herinde med egen blog, er min nysgerrighed vækket... Hvorfor blogger du? Hvad opnår du herved?
Hej tøser!
Hjælp mig med at forstå, hvorfor man blogger? Jeg har aldrig helt forstået konceptet, men da jeg efterhånden har set flere herinde med egen blog, er min nysgerrighed vækket...
Hvorfor blogger du? Hvad opnår du herved?
Mamalou skriver: Ja det er rigtig ærgeligt. Har du ikke mulighed for at få udgivet noget af det, du har skrevet tidligere?
Ja det er rigtig ærgeligt. Har du ikke mulighed for at få udgivet noget af det, du har skrevet tidligere?
jeg har desværre mistet en del af det, grundet virus på min gamle computer det er så øv.
Dinna88 skriver: jeg har desværre mistet en del af det, grundet virus på min gamle computer det er så øv.
Ej hvor ærgelig!
-Sigrid- skriver: Jeg ligger billeder ud fra min graviditet, fortæller om det og opdatere folk som bor lidt længere væk Og så slipper min kæreste for at jeg konstant snakker om graviditet, baby osv - og især min far slipper
Jeg ligger billeder ud fra min graviditet, fortæller om det og opdatere folk som bor lidt længere væk
Og så slipper min kæreste for at jeg konstant snakker om graviditet, baby osv - og især min far slipper
Tror sagtens man kan give kæresten m.fl. snidder over babysnak... Mon ikke din sætter pris på din blog?
Benjamins'mor skriver: Ved det faktisk ikke. Altså havde bare hørtMeget om det og fulgte i forvejen med i en venindes blog så valgte selv at oprette, og så kan man jo dele alt sit kreative osv.
Ved det faktisk ikke. Altså havde bare hørtMeget om det og fulgte i forvejen med i en venindes blog så valgte selv at oprette, og så kan man jo dele alt sit kreative osv.
Er din privat? Eller må jeg se?
Tina&Martin skriver: Jeg blogger med en lukket blog, til familie og venner der bor langt væk. Vi ser dem jo ikke voldsomt tit, så på den måde kan de følge med i musens liv.
Jeg blogger med en lukket blog, til familie og venner der bor langt væk. Vi ser dem jo ikke voldsomt tit, så på den måde kan de følge med i musens liv.
Det er virkelig også en god idé! Jeg er faktisk lidt ked af, at jeg ikke er kommet på det samme tidligere... Min familie og svigerfamilie bor nemlig også langt væk... Synes det er en super idé, jeg først er blevet bekendt med, da jeg oprettede denne tråd...
Mamalou skriver: Er din privat? Eller må jeg se?
Mamalou skriver: Tror sagtens man kan give kæresten m.fl. snidder over babysnak... Mon ikke din sætter pris på din blog?
Han er god til ikke at vise mig det, men især i starten da graviditeten=verdenen (ikke at det har ændret sig, men nu kan jeg da blogge ) var det slemt, den stakkels dreng kunne næsten ikke holde til det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128