Hvorfor blogger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Clisolka

Mamalou skriver:

Din datter har simpelthen det frækkeste udtryk - en rigtig gavtyv  

Haha ja, hun er en rigtig bisse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Benjamins'mor

Ved det faktisk ikke. Altså havde bare hørt
Meget om det og fulgte i forvejen med i en venindes blog så valgte selv at oprette, og så kan man jo dele alt sit kreative osv.

Anmeld

13. november 2011

2babygirls

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Hjælp mig med at forstå, hvorfor man blogger? Jeg har aldrig helt forstået konceptet, men da jeg efterhånden har set flere herinde med egen blog, er min nysgerrighed vækket... 

Hvorfor blogger du?  Hvad opnår du herved?

Jeg blogger med en lukket blog, til familie og venner der bor langt væk. Vi ser dem jo ikke voldsomt tit, så på den måde kan de følge med i musens liv.

Anmeld

13. november 2011

Dinna88

Mamalou skriver:

Ja det er rigtig ærgeligt. Har du ikke mulighed for at få udgivet noget af det, du har skrevet tidligere?

jeg har desværre  mistet en del af det, grundet virus på min gamle computer det er så øv.

Anmeld

13. november 2011

Mamalou

Dinna88 skriver:

jeg har desværre  mistet en del af det, grundet virus på min gamle computer det er så øv.

Ej hvor ærgelig!

Anmeld

13. november 2011

Mamalou

-Sigrid- skriver:

Jeg ligger billeder ud fra min graviditet, fortæller om det og opdatere folk som bor lidt længere væk

Og så slipper min kæreste for at jeg konstant snakker om graviditet,  baby osv - og især min far slipper 

Tror sagtens man kan give kæresten m.fl. snidder over babysnak... Mon ikke din sætter pris på din blog? 

Anmeld

13. november 2011

Mamalou

Benjamins'mor skriver:

Ved det faktisk ikke. Altså havde bare hørt
Meget om det og fulgte i forvejen med i en venindes blog så valgte selv at oprette, og så kan man jo dele alt sit kreative osv.

Er din privat? Eller må jeg se?

Anmeld

13. november 2011

Mamalou

Tina&Martin skriver:

Jeg blogger med en lukket blog, til familie og venner der bor langt væk. Vi ser dem jo ikke voldsomt tit, så på den måde kan de følge med i musens liv.

Det er virkelig også en god idé! Jeg er faktisk lidt ked af, at jeg ikke er kommet på det samme tidligere... Min familie og svigerfamilie bor nemlig også langt væk... Synes det er en super idé, jeg først er blevet bekendt med, da jeg oprettede denne tråd... 

Anmeld

13. november 2011

Benjamins'mor

Mamalou skriver:

Er din privat? Eller må jeg se?

Nej det er den ikke. Ja det må du da. Er forholdsvis ny så har ikke helt så mange indlæg endnu. - www.christinachristensensblog.blogspot.com

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Mamalou skriver:

Tror sagtens man kan give kæresten m.fl. snidder over babysnak... Mon ikke din sætter pris på din blog? 

Han er god til ikke at vise mig det, men især i starten da graviditeten=verdenen (ikke at det har ændret sig, men nu kan jeg da blogge ) var det slemt, den stakkels dreng kunne næsten ikke holde til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.