Hvorfor blogger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

LilleMie

Jeg overvejer at starte med at blogge, fordi jeg bor 250 km. fra familien og jeg gerne vil dele vores liv og kommende baby med vores nærmeste, som ikke kan være der til hverdag.

Og så tænker jeg, det vil være en god "dagbog" for vores barn senere, når han/hun bliver ældre og kan læse det hele og se billeder og videoer fra sin barndom.

Men jeg er en rimelig privat person og vil ikke dele mit liv med alle, så det vil blive en lukket blog, der kræver kode, som kun familie og venner vil få.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Clisolka

Jeg blogger for at lukke mine tanker og frustrationer ud  Samtidigt syntes jeg det er sjovt at følge hinanden - f.eks. følger jeg et par stykker som har børn på samme alder med mig 

Anmeld

11. november 2011

Mettemus

Jeg startede da jeg blev gravid. Vi boede langt fra familien og det var en god måde at holde dem opdatetede på. Nu gør jeg det stadig for at opdatere dem, men også for min egen skyld. Jeg kan godt lide at skrive, og synes det er siobt at bruge det som en slags dagbog. At den så handler mest om baby hænger nok sammen med at jeg stadig sumper den på barsel og derfor oplever marginalt mere end bleer, mad og barnevogn i løbet af sådan en flad tirsdag

Anmeld

11. november 2011

Phoenix

Mamalou skriver:

Det var et godt godt bud Blogger du?

Nej, ikke endnu. Men overvejer det da lidt  Gør du ? Eller har du overvejet det ? 

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

Anastazia skriver:

Jeg tror jeg er den eneste - ellers så skal det være sådan noget som kusiner og sådan noget som jeg ikke rigtig snaker med.

Men mine forældre og søskende læser min blog så de kan følge med i mit liv og sådan noget det er jo ikke altid lige nemt når vi er flere 1000 km. fra hinanden

Det lyder til at være en rigtig god idé. Jeg bor langt fra min familie og svigerfamilie, så det ville være en fin måde for dem at følge med i vores liv. 

Må jeg få lov at se din?

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

AnneBJ skriver:

Jeg blogger af flere årsager.. 

Dels for at vise min mor billeder af Felix (trods det hun altså bor her i byen ) - hun er ikke på Facebook, og vil IKKE, men føler alligevel hun går glip af noget, fordi de resterende bedsteforældre kan følge med der.

Dels for at vise hvad jeg laver af kreative ting, spare med andre med samme hobby, få sjove og konstruktive kommentarer på det jeg har lavet, og for at have et "online" arkiv, af mine kreative projekter.

Hvordan finder du andre, der blogger? Nu kan det godt være at jeg spørger dum, men er helt grøn på feltet 

Er det tidskrævende?

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

isabellamor skriver:

jeg blogger når jeg har noget jeg gerne vil fortælle der evt er sjovt, ligegyldigt eller andet.. det kan være ubrugeligt og det kan være brugbart.. det er hip som hap..

jeg blogger fordi jeg kan...

Takker for indlægget

Må jeg få lov at se din blog?

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

Lone Jakobsen skriver:

jeg gør det for at lufte tanker, drømme eller en undren over noget.

Må jeg få lov at se din?

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

Dinna88 skriver:

Jeg bloggede engang, før det blev noget alle gør. Dengang bloggede jeg for at få mine tanker ud, og det var derfor også en anonym blog. Jeg bloggede desuden også fordi jeg på den måde fik andre obs på de noveller jeg skrev. Det var rigtig fedt

Hvorfor blogger du ikke længere? Går du fra at du er stoppet, da du skriver det var fedt

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

LilleMie skriver:

Jeg overvejer at starte med at blogge, fordi jeg bor 250 km. fra familien og jeg gerne vil dele vores liv og kommende baby med vores nærmeste, som ikke kan være der til hverdag.

Og så tænker jeg, det vil være en god "dagbog" for vores barn senere, når han/hun bliver ældre og kan læse det hele og se billeder og videoer fra sin barndom.

Men jeg er en rimelig privat person og vil ikke dele mit liv med alle, så det vil blive en lukket blog, der kræver kode, som kun familie og venner vil få.

Det lyder også til at være en god idé. Jeg bor selv langt fra min familie, og bruger ofte Facebook til at dele billeder. Dog ville det være rart med noget mere privat, og har faktisk overvejet at lave en gruppe der... Måske det var det en blog skulle bruges til? Så kan dem der ikke er på facebook også følge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.