Hvorfor blogger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Mamalou

Babymor2010 skriver:

Jeg blogger for at lukke mine tanker og frustrationer ud  Samtidigt syntes jeg det er sjovt at følge hinanden - f.eks. følger jeg et par stykker som har børn på samme alder med mig 

Følger I hinandens blog?

Må jeg få lov at se din?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Lone Jakobsen

Mamalou skriver:

Må jeg få lov at se din?

helst ikke. den er meget personlig. 

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

Mettemus skriver:

Jeg startede da jeg blev gravid. Vi boede langt fra familien og det var en god måde at holde dem opdatetede på. Nu gør jeg det stadig for at opdatere dem, men også for min egen skyld. Jeg kan godt lide at skrive, og synes det er siobt at bruge det som en slags dagbog. At den så handler mest om baby hænger nok sammen med at jeg stadig sumper den på barsel og derfor oplever marginalt mere end bleer, mad og barnevogn i løbet af sådan en flad tirsdag

Det lyder til, at der er flere der bruger deres blog som dig. Det må også være rart at få afløb på den måde. Så kan man tildels skåne kæresten og alt for meget blesnak osv., som man bare har behov for at komme ud med. 

Må jeg få lov at se din blog?

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

Phoenix skriver:

Nej, ikke endnu. Men overvejer det da lidt  Gør du ? Eller har du overvejet det ? 

Ja det gør jeg, men er "bange" for at det er for tidskrævende... og om jeg kan finde ud af det 

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

Lone Jakobsen skriver:

helst ikke. den er meget personlig. 

Det har jeg fuld forståelse for! Du skal have tak for indlægget 

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Jeg har lige lavet en blog..

mest fordi jeg trængte til noget andet en facebook osv at bruge min tid på..

min blog vil hovedsagligt komme til at handle om min hverdag som enlig mor og studerende.. men der vil også komme ting ind som jeg finder til enten bolig eller sønnemand og mig..

og ja ellers så vil der nok blive skrevet lidt om vind og vejr, og så vil jeg glæde mig over at jeg kan skrive indlæg flere gange om dagen uden brokkende kommentarer som der kan komme på facebook efter lidt for mange status opdateringer..

Anmeld

11. november 2011

LilleMie

Mamalou skriver:

Det lyder også til at være en god idé. Jeg bor selv langt fra min familie, og bruger ofte Facebook til at dele billeder. Dog ville det være rart med noget mere privat, og har faktisk overvejet at lave en gruppe der... Måske det var det en blog skulle bruges til? Så kan dem der ikke er på facebook også følge med

Ja synes helt sikkert, det er et godt alternativ . Jeg kender stadig en del, der ikke er på/gider FB også af mine venner, ikke kun de ældre i familien + det ikke er alle på FB, jeg ønsker skal vide, hvad jeg går og laver hele tiden 

Det skulle efter sigende være let at komme i gang med, det kunne faktisk være, jeg skulle overveje at komme i gang her i weekenden 

Anmeld

11. november 2011

Lone Jakobsen

Mamalou skriver:

Det har jeg fuld forståelse for! Du skal have tak for indlægget 

tak for din forståelse.

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

An&Jo skriver:

Jeg har lige lavet en blog..

mest fordi jeg trængte til noget andet en facebook osv at bruge min tid på..

min blog vil hovedsagligt komme til at handle om min hverdag som enlig mor og studerende.. men der vil også komme ting ind som jeg finder til enten bolig eller sønnemand og mig..

og ja ellers så vil der nok blive skrevet lidt om vind og vejr, og så vil jeg glæde mig over at jeg kan skrive indlæg flere gange om dagen uden brokkende kommentarer som der kan komme på facebook efter lidt for mange status opdateringer..

Det kan godt være forstyrrende på Facebook, fordi alle kan blande sig - forstå mig ret Samtidig kan jeg godt tænke, at min "venner" kan blive trætte af, at jeg endnu engang lægger en video eller billeder op af prinsen... Men min familie bor langt væk, så jeg gør det for deres skyld - og min egen selvfølgelig!

Hvor meget har det krævet at starte op? Tidsmæssigt og økonomisk?

Anmeld

11. november 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Mamalou skriver:

Hej tøser!

Hjælp mig med at forstå, hvorfor man blogger? Jeg har aldrig helt forstået konceptet, men da jeg efterhånden har set flere herinde med egen blog, er min nysgerrighed vækket... 

Hvorfor blogger du?  Hvad opnår du herved?

Jeg startede i maj i år. Min var egentlig regnet som en ren kreativ blog, men ret hurtigt blev den også ret personlig. Jeg oprettede den som mit eget lille private frirum, og har først i denne uge offentliggjort den i 2 andre små lukkede forums. Indtil videre har jeg en, der "følger" mig, og tror egentlig ikke hun læser derinde - det var fordi jeg linkede til hende, lige i opstarten.

Meningen var, at jeg havde et sted, hvor jeg kunne holde styr på billeder og erfaringer med de ting jeg kaster mig over, samt en altid tilgængelig liste over de links, der inspirerer mig. Som sagt blev den hurtigt også en personlig dagbog.

Jeg har i snit skrevet 2 indlæg om måneden, men det bliver vist til mere i denne mørke tid.  Jeg er glad for den, den fungerer som en slags ventil for både kreative og personlige udfordringer. Den er ikke teknisk, indholdsmæssigt eller sprogligt nyskabende, men den er min, og jeg holder af den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.