Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Mamalou skriver:
Hej tøser!
Hjælp mig med at forstå, hvorfor man blogger? Jeg har aldrig helt forstået konceptet, men da jeg efterhånden har set flere herinde med egen blog, er min nysgerrighed vækket...
Hvorfor blogger du? Hvad opnår du herved?

Jeg startede i maj i år. Min var egentlig regnet som en ren kreativ blog, men ret hurtigt blev den også ret personlig. Jeg oprettede den som mit eget lille private frirum, og har først i denne uge offentliggjort den i 2 andre små lukkede forums. Indtil videre har jeg en, der "følger" mig, og tror egentlig ikke hun læser derinde - det var fordi jeg linkede til hende, lige i opstarten.
Meningen var, at jeg havde et sted, hvor jeg kunne holde styr på billeder og erfaringer med de ting jeg kaster mig over, samt en altid tilgængelig liste over de links, der inspirerer mig. Som sagt blev den hurtigt også en personlig dagbog.
Jeg har i snit skrevet 2 indlæg om måneden, men det bliver vist til mere i denne mørke tid. Jeg er glad for den, den fungerer som en slags ventil for både kreative og personlige udfordringer. Den er ikke teknisk, indholdsmæssigt eller sprogligt nyskabende, men den er min, og jeg holder af den 
Anmeld