Leneur skriver:
Ja for hun var da vokset nøjagtig 25 cm det første år og der er mange der siger at hun er blevet høj og om præcis 83 cm mere er hun lige så høj som mig...
Jeg prøver at være afslappet omkring maden men synes det er svært med at lade være at prøve især til aftensmaden, hvor hun egentlig bare pirker lidt til den og i de fleste tilfælde hellere vil have en rugbrødsmad men må jo være tilfreds med det hun spiser og smide lægens ord langt pokker i vold.
Din dreng havde da også en fin størrelse ved fødslen.
Vi fik gerne at vide af børnelægen at så længe de har 1 hoved måltid om dagen - er det okay de 'snyder' lidt med resten...
aftensmad har heller aldrig været det store hit herhjemme, nogle dage 7 pasta skruger - intet andet og dagen efter kan han 'nøjes' med at sidde og dyppe sin finger i sovsen og putte det i munden.
Vi er dog lidt over ham, da hans hoved måltid forsvandt da han started i bh. Ofte kan han side og smuldre sin bolle om morgenen (hvis det er det han får) og sige at det er til fugle fodder... Og samme om aftenen, hvor han tager 2 bider og siger; kan ikke spise mere - tak for mad - må jeg gå fra bordet? Ofte hele madpakke med hjem, eller hvor der kun er spist 1-2 kvarte...
Ja syntes han havde en fin str, han havde så super travlt fra 0-1 år hvor han voksed 31 cm. Andet leveår burde han også have vokset over gennemsnit (ca. 12 cm), men ifølge deres målepind på børne amb er han blot vokset 11 cm på 2 år (1-3 år) istedet for de 12 cm han burde have vokset fra 1-2 år.. Men egen læge for ham til 98,5 cm...
Anmeld