Leneur skriver:
Har altid vidst at hun lå i den lave ende af vægttabellen men at hun ligefrem skal fedes lidt op, havde jeg slet ikke set komme og hvor føler jeg mig som en dårlig mor. Hun har lige været syg og har været småtspisende og har jo selvsagt tabt sig på den konto men har jo ikke lagt noget i det, fordi hun normalt er fuld af energi og farer rundt over det hele og er så nysgerrig og jo også har spist okay, når hun er rask, så nu skal der ekstra smør på brødet, hun skal have sødmælk og nogle af de andre forbudte ting. Silje er i dag 2 år, 2 måneder og 12 dage, er 83 cm høj og vejer 10,5 kg
Rolig nu

Er hun i mistrivsel er der naturligvis tale om et problem, men er hun glad, leger og fuld a energi jamen hva er problemet så?
Min dreng har altid været både lille (født 32+1) og småtspisende. Han er idag 2,5 år og vejer ca. 11 kg. Tror han vejede 10-10,5 da han fyldte 2 år.
Han er glad, leger, løber og er en frisk dreng med krudt i. Jeg er ikke bekymret. Heller ikke selvom der er dage hvor han faktsisk ikke spiser noget efter vugger og inden seng

- for så er der de dage hvor han ÆDER fra han står op til han går i seng, som han netop har gjort idag

Hun lyder til at være en sød pige
Anmeld