Silje skal fedes op....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.217 visninger
45 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Leneur

Har altid vidst at hun lå i den lave ende af vægttabellen men at hun ligefrem skal fedes lidt op, havde jeg slet ikke set komme og hvor føler jeg mig som en dårlig mor. Hun har lige været syg og har været småtspisende og har jo selvsagt tabt sig på den konto men har jo ikke lagt noget i det, fordi hun normalt er fuld af energi og farer rundt over det hele og er så nysgerrig og jo også har spist okay, når hun er rask, så nu skal der ekstra smør på brødet, hun skal have sødmælk og nogle af de andre forbudte ting. Silje er i dag 2 år, 2 måneder og 12 dage, er 83 cm høj og vejer 10,5 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Lone Jakobsen

bare rolig... du er ikke en dårlig mor.

kan godt se at din datter ikke høre til de største, men så længe hun er frisk som du beskriver, så ville jeg heller ikke ha reageret på det.

hvor længe skal du så give hende ekstra fedt? og skal du til kontrol igen?

Anmeld

10. november 2011

Leneur

Lone Jakobsen skriver:

bare rolig... du er ikke en dårlig mor.

kan godt se at din datter ikke høre til de største, men så længe hun er frisk som du beskriver, så ville jeg heller ikke ha reageret på det.

hvor længe skal du så give hende ekstra fedt? og skal du til kontrol igen?

Hun skal til ekstra kontrol i slutningen af januar og jeg skulle bare fylde på og som lægen sagde så er det jo godt det snart er jul, for der plejer jo at komme noget ekstra...

Anmeld

10. november 2011

Lone Jakobsen

Leneur skriver:

Hun skal til ekstra kontrol i slutningen af januar og jeg skulle bare fylde på og som lægen sagde så er det jo godt det snart er jul, for der plejer jo at komme noget ekstra...

ja det kan der jo være noget om hun skal bare have ekstra meget god sauce til sine kartofler.

Anmeld

10. november 2011

Leneur

Lone Jakobsen skriver:

ja det kan der jo være noget om hun skal bare have ekstra meget god sauce til sine kartofler.

Ja må dele det lidt op, for hendes mor har absolut ikke brug for noget ekstra....

Anmeld

10. november 2011

Lone Jakobsen

Leneur skriver:

Ja må dele det lidt op, for hendes mor har absolut ikke brug for noget ekstra....

uh det kender jeg godt

Anmeld

10. november 2011

Christina.78

nåhr et lille nips..men hvis hun trives og suser rundt så er hun jo tilpas..

herhjemme har vi Cecilie på 2 år, og 8 mdr..hun er nok ca 88-90 cm og er lige kommet op på 13 kg..

hun er meget småtspisende, men det har vi efterhånden lært at leve med, for alle har sagt se på hende og hvis hun trives og er fuld af energi så er hun tilpas og skal nok spise hvis hun er sulten..

herhjemme bliver det også med smør, sødmæk, youghurt osv..

Anmeld

10. november 2011

Leneur

Christina.78 skriver:

nåhr et lille nips..men hvis hun trives og suser rundt så er hun jo tilpas..

herhjemme har vi Cecilie på 2 år, og 8 mdr..hun er nok ca 88-90 cm og er lige kommet op på 13 kg..

hun er meget småtspisende, men det har vi efterhånden lært at leve med, for alle har sagt se på hende og hvis hun trives og er fuld af energi så er hun tilpas og skal nok spise hvis hun er sulten..

herhjemme bliver det også med smør, sødmæk, youghurt osv..

Jamen også det jeg tænkte, så det kom lidt bag på mig at hun skal have ekstra men det må vi jo gøre....

Anmeld

10. november 2011

Fam. Madsen

Leneur skriver:

Har altid vidst at hun lå i den lave ende af vægttabellen men at hun ligefrem skal fedes lidt op, havde jeg slet ikke set komme og hvor føler jeg mig som en dårlig mor. Hun har lige været syg og har været småtspisende og har jo selvsagt tabt sig på den konto men har jo ikke lagt noget i det, fordi hun normalt er fuld af energi og farer rundt over det hele og er så nysgerrig og jo også har spist okay, når hun er rask, så nu skal der ekstra smør på brødet, hun skal have sødmælk og nogle af de andre forbudte ting. Silje er i dag 2 år, 2 måneder og 12 dage, er 83 cm høj og vejer 10,5 kg

du skal bare tage det rolig og ikke tænke for meget over det, hun skal nok komme efter den. 

også længe hun er glad og tilfreds er det jo det vigtigste 

jeg har selv en dreng på 3år og 4mdr. som er småspistene og som aldrig har lagt i den stor ende af vægten han er ca 98-100cm og vejer 12,5kg  og han trives fint

Anmeld

10. november 2011

Leneur

Fam. Madsen skriver:

du skal bare tage det rolig og ikke tænke for meget over det, hun skal nok komme efter den. 

også længe hun er glad og tilfreds er det jo det vigtigste 

jeg har selv en dreng på 3år og 4mdr. som er småspistene og som aldrig har lagt i den stor ende af vægten han er ca 98-100cm og vejer 12,5kg  og han trives fint

Dejligt at høre og jeg ved det jo godt. Det var bare lidt hårdt at få at vide. Netop fordi hun jo er sådan et energibundt og glad og tilfreds, når hun ikke lige er syg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.