Hvorfor ano

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

katrine26

Honey<3 skriver:

Jeg forstår sagtens at pigerne herinde vælger at være ano når det handler om private ting.. Man skal huske at vi benytter en offentlig hjemmeside, så fremmed mennesker kan jo følge med i alt lige fra underlig udflåd, klumpet grøn afføring, vold mod kæreste - så jeg undre mig ikke.. Der er da også ting som jeg ikke vil dele med nogle, men der har vi grunden til anonyme indlæg

Nu var det ik fordi jeg ikke godt kan forstå nogle gør det med meget private ting, men mere en  up at det da er ok at være åben ude at følge skam osv.

Katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

katrine26

Frøken J. skriver:

Jeg synes bare det er så ligegyldigt :-) kan det ikke være ligemeget om der står anonym eller emma ud for spørgsmålet? Spørgsmålet er jo det samme uanset :-)

Det kan du sådan godt have ret i at det er fulstændig ligegyldigt, men personligt kan jeg bedre forholde mig til personen og deres problem vis jeg kan sætte et ansigt på..

Katrine26

Anmeld

10. november 2011

LR85

katrine26 skriver:

Det kan du sådan godt have ret i at det er fulstændig ligegyldigt, men personligt kan jeg bedre forholde mig til personen og deres problem vis jeg kan sætte et ansigt på..

Katrine26

Hva så med dem der ikke har billede på, eller billede af en blomst eller lign? 

For mig gør det ingen forskel om folk har et spørgsmål som anonym eller ej  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.