Hvorfor ano

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Timse

katrine26 skriver:

Ja hvorfor ano har undret mig over det en hel del her på det sidste, syntes nemlig der er rigtig mange som vælger at deres oplæg skal være ano også på ting jeg personlig syntes er normen. Er godt klar over vi alle er forskellige og vores grænser ligger på mange 1000000 niveauer for hvad man vil dele.

Men tænker bare at denne fantastiske hjemmeside ER JO til at man skal dele,spøger og undre sig over alverdens ting i ens gravidlitet,barsel, føsel osv uden at føle skam eller pinelighed over det.

Personlig takker jeg nej tak til at skrive ano når jeg bliver spurt i et oplæg om jeg vil være det, for syntes selv at vis jeg ikke vil stå frem og fortælle mine oplevelser ,ideer, osv så vil jeg heller lade være med at svare.

Så uden at være ano vil jeg gerne indrømme at:  JA jeg tisset lidt i bukserne når jeg grinte da jeg var gravid ( det hænder engang imellem stadigvæk). Ja jeg var homonel og syntes min kæreste lygtet da jeg var gravid. Ja jeg ønsket mig en dreng og ville havde være skuffet vis det viste sig at det var en pige, Ja jeg tænker tit tilbage på dengang vi ik var forældre og kunne gøre lige det vi ville, Ja jeg har lade min søn kravle rundt i en snavset body det meste af dage og Ja jeg har haft udfløj "staves" og andre kløene ting i de nedre regioner da jeg var gravid..

Håber ik det støder nogle men mere en for åbenhed uden skam..

Katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mettefpigen

katrine26 skriver:

Ha haha skønt jeg ikke er den eneste.

Katrine26

Hihi må være det man kalder slap blære hihi...

Anmeld

9. november 2011

katrine26

henh01 skriver:

Hejsa.

Jeg tror ligeså meget et ano indlæg hænger sammen med at man ikke ønsker at udgive sig selv for offentlig skue på internettet..

ja jeg ville da godt nok ikke synes det var fedt hvis min arbejdsgiver eller andre kunne finde frem til mig på denne side (eller andre) og læse om hvorvidt det klåede i skrævet på mig, eller om jeg havde fået hæmorider osv.. Hvis jeg havde en sådan problematik ja, så ville jeg nok vælge at holde den for mig selv eller søge råd som ano

Og for en god ordens skyld så har jeg hverken analkløe, hæmorider eller kløe i skrævet... hahahhahahahahaha

På den ene side kan jeg godt følge dig men på den anden side så vil jeg også mene at vis man ikke har lyst til at dele ens " ting " med alle og enhver så var det måske ik en offenlig tilgennenlig ( staves) hjemmeside man skal ligge sit privatliv ud på..Det lyder hårder en det er ment..Som sagt kan jeg godt forstå dig lidt.

Katrine26

Anmeld

9. november 2011

SS82

katrine26 skriver:

Giver dig helt ret i at det er godt at den mulighed er der, har bare undret mig mere over at der er RIGTIG mange som gør det på dagligdags ting osv.

Katrine26

Præcis det var lige det jeg også sad og undrede mig over.

Anmeld

9. november 2011

katrine26

Mettefpigen skriver:

Hihi må være det man kalder slap blære hihi...

Jeps..

Katrine26

Anmeld

9. november 2011

VNB

katrine26 skriver:

Ja hvorfor ano har undret mig over det en hel del her på det sidste, syntes nemlig der er rigtig mange som vælger at deres oplæg skal være ano også på ting jeg personlig syntes er normen. Er godt klar over vi alle er forskellige og vores grænser ligger på mange 1000000 niveauer for hvad man vil dele.

Men tænker bare at denne fantastiske hjemmeside ER JO til at man skal dele,spøger og undre sig over alverdens ting i ens gravidlitet,barsel, føsel osv uden at føle skam eller pinelighed over det.

Personlig takker jeg nej tak til at skrive ano når jeg bliver spurt i et oplæg om jeg vil være det, for syntes selv at vis jeg ikke vil stå frem og fortælle mine oplevelser ,ideer, osv så vil jeg heller lade være med at svare.

Så uden at være ano vil jeg gerne indrømme at:  JA jeg tisset lidt i bukserne når jeg grinte da jeg var gravid ( det hænder engang imellem stadigvæk). Ja jeg var homonel og syntes min kæreste lygtet da jeg var gravid. Ja jeg ønsket mig en dreng og ville havde være skuffet vis det viste sig at det var en pige, Ja jeg tænker tit tilbage på dengang vi ik var forældre og kunne gøre lige det vi ville, Ja jeg har lade min søn kravle rundt i en snavset body det meste af dage og Ja jeg har haft udfløj "staves" og andre kløene ting i de nedre regioner da jeg var gravid..

Håber ik det støder nogle men mere en for åbenhed uden skam..

Katrine26

hehe ja jeg vil da også gerne indrømme at jeg også har gjort/oplevet samtlige at de ting du lige har beskrevet!  og er faktisk ikke spor pinlig over det... 

jeg har dog selv oprettet et par ano indlæg igennem min tid herinde, og det har været fordi det var noget meget personligt (som jeg gerne ville "snakke" om men ikke ønskede der kunne googles frem til mig i al evig tid...) 

det er jo en offentlig side, og ALT hvad du skriver herinde kan googles frem af alle... 

Jeg har også ogdt lagt mærke til at der oprettes ano indlæg om alt muligt.. og nogle gange kan jeg da også tænke at det var underligt at personen ville være ano der... men igen, så er det jo ikke op til os at bedømme.. og personen bag det ano indlæg vil tydeligvis helst ikke kunne "genkendes". 

jeg synes det er rigtig smart at man har muligheden for ano indlæg, for det hjælper sikkert mange til at få stillet nogle spørgsmål som de måske ellers ville brænde inde med 

Anmeld

9. november 2011

MorTilEn2013Dreng

jeg vælger tit og være det da man ude fra kan gå herind og kigge og det synes jeg ikke er så fedt., så derfor er jeg det tit..

Anmeld

9. november 2011

katrine26

VNB skriver:

hehe ja jeg vil da også gerne indrømme at jeg også har gjort/oplevet samtlige at de ting du lige har beskrevet!  og er faktisk ikke spor pinlig over det... 

jeg har dog selv oprettet et par ano indlæg igennem min tid herinde, og det har været fordi det var noget meget personligt (som jeg gerne ville "snakke" om men ikke ønskede der kunne googles frem til mig i al evig tid...) 

det er jo en offentlig side, og ALT hvad du skriver herinde kan googles frem af alle... 

Jeg har også ogdt lagt mærke til at der oprettes ano indlæg om alt muligt.. og nogle gange kan jeg da også tænke at det var underligt at personen ville være ano der... men igen, så er det jo ikke op til os at bedømme.. og personen bag det ano indlæg vil tydeligvis helst ikke kunne "genkendes". 

jeg synes det er rigtig smart at man har muligheden for ano indlæg, for det hjælper sikkert mange til at få stillet nogle spørgsmål som de måske ellers ville brænde inde med 

Igen så er jeg enig i at det er dejligt at denne mulighed er der..

Men for mig handler det også tit om at når folk skriver ano ( fuld forståelse omkring at man ikke vil goggles) så er det svært at forholde sig til " personen " og det problem de nu engang har når man ikke kan sætte ansigt, alder osv på. plus at jeg syntes det er ærgeligt at mange "måske" gør det af skam Syntes nemlig folk skriver de er ano fordi det er pinligt : at have ondt diverse steder, at følge sådan osv og syntes jo vi alle er mennesker og skal kunne spøger om ting uden at følge skam..

Katrine26

Anmeld

9. november 2011

L83

Malou&Anders skriver:

jeg vælger tit og være det da man ude fra kan gå herind og kigge og det synes jeg ikke er så fedt., så derfor er jeg det tit..

Enig

Anmeld

9. november 2011

lycly

Jeg er aldrig anonym når jeg skriver indlæg i andres tråde. Men jeg kan godt finde på at oprette tråde som anonym, enten fordi jeg kan skrive noget om nogen som jeg ikke vil risikere ser det, eller fordi jeg ikke vil have at det jeg skriver måske kan bruges imod mig. Hvis du forstår

Men sådan generelt med "pinlige" ting er jeg ret ligeglad. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.