Hvorfor ano

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

PsychedeliC

Altså jeg er ano når jeg skal vise billeder at mig eller min søn. For at holde mig bare lidt ano over for en bestemt person som godt kan finde på at google mig hvilket ikke er særlig fedt. Ikke at jeg har noget af skjule men tanken om folk sidder og finder oplysninger om en er ufedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

PsychedeliC

Jeg er helt sikker på at jeg ikke er den eneste der ofte er ano fordi der er nogle bestemte personer der ikke skal finde ud af hvilken profil det er man har

Anmeld

9. november 2011

stm2812

katrine26 skriver:

Ja hvorfor ano har undret mig over det en hel del her på det sidste, syntes nemlig der er rigtig mange som vælger at deres oplæg skal være ano også på ting jeg personlig syntes er normen. Er godt klar over vi alle er forskellige og vores grænser ligger på mange 1000000 niveauer for hvad man vil dele.

Men tænker bare at denne fantastiske hjemmeside ER JO til at man skal dele,spøger og undre sig over alverdens ting i ens gravidlitet,barsel, føsel osv uden at føle skam eller pinelighed over det.

Personlig takker jeg nej tak til at skrive ano når jeg bliver spurt i et oplæg om jeg vil være det, for syntes selv at vis jeg ikke vil stå frem og fortælle mine oplevelser ,ideer, osv så vil jeg heller lade være med at svare.

Så uden at være ano vil jeg gerne indrømme at:  JA jeg tisset lidt i bukserne når jeg grinte da jeg var gravid ( det hænder engang imellem stadigvæk). Ja jeg var homonel og syntes min kæreste lygtet da jeg var gravid. Ja jeg ønsket mig en dreng og ville havde være skuffet vis det viste sig at det var en pige, Ja jeg tænker tit tilbage på dengang vi ik var forældre og kunne gøre lige det vi ville, Ja jeg har lade min søn kravle rundt i en snavset body det meste af dage og Ja jeg har haft udfløj "staves" og andre kløene ting i de nedre regioner da jeg var gravid..

Håber ik det støder nogle men mere en for åbenhed uden skam..

Katrine26

Har før læst at nogle af dem der laver anonyme indlæg har noget familie herinde hvor de ikke ønsker at de ved det er dem der har skrevet det

Anmeld

9. november 2011

Aagaard

katrine26 skriver:

Ja hvorfor ano har undret mig over det en hel del her på det sidste, syntes nemlig der er rigtig mange som vælger at deres oplæg skal være ano også på ting jeg personlig syntes er normen. Er godt klar over vi alle er forskellige og vores grænser ligger på mange 1000000 niveauer for hvad man vil dele.

Men tænker bare at denne fantastiske hjemmeside ER JO til at man skal dele,spøger og undre sig over alverdens ting i ens gravidlitet,barsel, føsel osv uden at føle skam eller pinelighed over det.

Personlig takker jeg nej tak til at skrive ano når jeg bliver spurt i et oplæg om jeg vil være det, for syntes selv at vis jeg ikke vil stå frem og fortælle mine oplevelser ,ideer, osv så vil jeg heller lade være med at svare.

Så uden at være ano vil jeg gerne indrømme at:  JA jeg tisset lidt i bukserne når jeg grinte da jeg var gravid ( det hænder engang imellem stadigvæk). Ja jeg var homonel og syntes min kæreste lygtet da jeg var gravid. Ja jeg ønsket mig en dreng og ville havde være skuffet vis det viste sig at det var en pige, Ja jeg tænker tit tilbage på dengang vi ik var forældre og kunne gøre lige det vi ville, Ja jeg har lade min søn kravle rundt i en snavset body det meste af dage og Ja jeg har haft udfløj "staves" og andre kløene ting i de nedre regioner da jeg var gravid..

Katrine26

Jeg har det på præcis samme måde og har flere gange overvejet at oprette en linende tråd

Anmeld

9. november 2011

mortilnoahogmelina

Ja jeg har lavede en del Ano indlæg , jeg gør det hvis det er noget Jeg ikke ønsker folk skal finde frem til Jeg har skrevet , eller hvis der er noget som ikke kommer andre ved .

Jeg synes det er dejligt man kan lave sådan indlæg .
Her hænger det på ingen måde sammen med Jeg ikke tør stå frem for det hos jeg .

Men jeg ønsker heller ikke folk kan google mit navn og så kommer alle mine indlæg frem her inde .

Anmeld

9. november 2011

katrine26

Pernille08 skriver:

Ja jeg har lavede en del Ano indlæg , jeg gør det hvis det er noget Jeg ikke ønsker folk skal finde frem til Jeg har skrevet , eller hvis der er noget som ikke kommer andre ved .

Jeg synes det er dejligt man kan lave sådan indlæg .
Her hænger det på ingen måde sammen med Jeg ikke tør stå frem for det hos jeg .

Men jeg ønsker heller ikke folk kan google mit navn og så kommer alle mine indlæg frem her inde .

ok. syntes også det er dejligt at man har den mulighed at man kan være ano. Nu var det mere ment fordi jeg oplever herinde at folk skriver at de syntes det er pinligt at spørger om osv og det syntes jeg er en skam når nu vi har denne fantastisk hjemmeside hvor man kan spøger om alt fra A til Z.

Katrine26

Anmeld

9. november 2011

Frøken J.

katrine26 skriver:

Katrine26

Jeg har ofte brugt anonym funktionen. Jeg er meget offentlig på nettet jævnfør min blog, så mange ved hvem jeg er. Derfor er nogle ting bare for private til at deles så offentligt. Min familie bruger også nettet meget, og er ikke interesserer i at min onkel skal læse om mit udflåd eller whatever.

Anmeld

9. november 2011

katrine26

Frøken J. skriver:

Jeg har ofte brugt anonym funktionen. Jeg er meget offentlig på nettet jævnfør min blog, så mange ved hvem jeg er. Derfor er nogle ting bare for private til at deles så offentligt. Min familie bruger også nettet meget, og er ikke interesserer i at min onkel skal læse om mit udflåd eller whatever.

ok..jamen det er jeg helt med på at der er ting som er FOR private til at skrive uden at være ano..nu var det også dagligdags ting jeg tit synte jeg oplever. feks hvor skal i holde jul henne og noget i den dur osv.

Katrine26

Anmeld

9. november 2011

Frøken J.

katrine26 skriver:

ok..jamen det er jeg helt med på at der er ting som er FOR private til at skrive uden at være ano..nu var det også dagligdags ting jeg tit synte jeg oplever. feks hvor skal i holde jul henne og noget i den dur osv.

Katrine26

Okay. Det var bare ikke de eksempler du kom med i oplægget :-)

Anmeld

9. november 2011

katrine26

Frøken J. skriver:

Okay. Det var bare ikke de eksempler du kom med i oplægget :-)

Jo skrive vil alle er forskellige og vores grænser gå også på hvor mange man har lyst til at dele. men at jeg syntes det er en skam vis man skammer sig over noget vi sikke måske alle har oplevet osv. Hele indlægget handlet endelig om at jeg syntes at der skal være up for åbenhed uden skam. og at jeg godt kan forstå nogle vælger at være ano...( det står ik i oplægget med på svar til andre)

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.