Hvorfor ano

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Clisolka

katrine26 skriver:

Ja hvorfor ano har undret mig over det en hel del her på det sidste, syntes nemlig der er rigtig mange som vælger at deres oplæg skal være ano også på ting jeg personlig syntes er normen. Er godt klar over vi alle er forskellige og vores grænser ligger på mange 1000000 niveauer for hvad man vil dele.

Men tænker bare at denne fantastiske hjemmeside ER JO til at man skal dele,spøger og undre sig over alverdens ting i ens gravidlitet,barsel, føsel osv uden at føle skam eller pinelighed over det.

Personlig takker jeg nej tak til at skrive ano når jeg bliver spurt i et oplæg om jeg vil være det, for syntes selv at vis jeg ikke vil stå frem og fortælle mine oplevelser ,ideer, osv så vil jeg heller lade være med at svare.

Så uden at være ano vil jeg gerne indrømme at:  JA jeg tisset lidt i bukserne når jeg grinte da jeg var gravid ( det hænder engang imellem stadigvæk). Ja jeg var homonel og syntes min kæreste lygtet da jeg var gravid. Ja jeg ønsket mig en dreng og ville havde være skuffet vis det viste sig at det var en pige, Ja jeg tænker tit tilbage på dengang vi ik var forældre og kunne gøre lige det vi ville, Ja jeg har lade min søn kravle rundt i en snavset body det meste af dage og Ja jeg har haft udfløj "staves" og andre kløene ting i de nedre regioner da jeg var gravid..

Håber ik det støder nogle men mere en for åbenhed uden skam..

Katrine26

Jeg har også tit undret mig, men de annonyme indlæg skal der også være plads til, hvis ikke man vil genkendes på nettet 

Haha, jeg aner IKKE hvordan jeg opretter et annonymt indlæg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

katrine26

Babymor2010 skriver:

Jeg har også tit undret mig, men de annonyme indlæg skal der også være plads til, hvis ikke man vil genkendes på nettet 

Haha, jeg aner IKKE hvordan jeg opretter et annonymt indlæg 

Helt sikkert.

Katrine26

Anmeld

9. november 2011

Frøken J.

katrine26 skriver:

ddees

Jo skrive vil alle er forskellige og vores grænser gå også på hvor mange man har lyst til at dele. men at jeg syntes det er en skam vis man skammer sig over noget vi sikke måske alle har oplevet osv. Hele indlægget handlet endelig om at jeg syntes at der skal være up for åbenhed uden skam. og at jeg godt kan forstå nogle vælger at være ano...( det står ik i oplægget med på svar til andre)

Katrine26

Jeg synes bare det er så ligegyldigt :-) kan det ikke være ligemeget om der står anonym eller emma ud for spørgsmålet? Spørgsmålet er jo det samme uanset :-)

Anmeld

9. november 2011

Ka+Ma=Be

katrine26 skriver:

Ja hvorfor ano har undret mig over det en hel del her på det sidste, syntes nemlig der er rigtig mange som vælger at deres oplæg skal være ano også på ting jeg personlig syntes er normen. Er godt klar over vi alle er forskellige og vores grænser ligger på mange 1000000 niveauer for hvad man vil dele.

Men tænker bare at denne fantastiske hjemmeside ER JO til at man skal dele,spøger og undre sig over alverdens ting i ens gravidlitet,barsel, føsel osv uden at føle skam eller pinelighed over det.

Personlig takker jeg nej tak til at skrive ano når jeg bliver spurt i et oplæg om jeg vil være det, for syntes selv at vis jeg ikke vil stå frem og fortælle mine oplevelser ,ideer, osv så vil jeg heller lade være med at svare.

Så uden at være ano vil jeg gerne indrømme at:  JA jeg tisset lidt i bukserne når jeg grinte da jeg var gravid ( det hænder engang imellem stadigvæk). Ja jeg var homonel og syntes min kæreste lygtet da jeg var gravid. Ja jeg ønsket mig en dreng og ville havde være skuffet vis det viste sig at det var en pige, Ja jeg tænker tit tilbage på dengang vi ik var forældre og kunne gøre lige det vi ville, Ja jeg har lade min søn kravle rundt i en snavset body det meste af dage og Ja jeg har haft udfløj "staves" og andre kløene ting i de nedre regioner da jeg var gravid..

Katrine26

Jeg er helt helt enig og har det på samme måde som dig! Vi har forskellige grænser, men der er også mange indlæg jeg har undret mig over. Som "hvad skal i spise i aften" og andet i den dur 

Jeg er heller aldrig selv annonym

Anmeld

9. november 2011

baby012

katrine26 skriver:

Katrine26

skriver altid ano hvis mine indlæg omhandler andre end mig og bebs, alt herinde er offentligt, så skrver man om adre, ja så kan de altså bare google det :/ og vil ikke hænge nogen ud på nettet .. 

Anmeld

9. november 2011

SussieThyssen

katrine26 skriver:

Katrine26

Enig, det har også altid undrer mig..og ja..det er nærmest mere reglen at folk skriver ano frem for under deres nick/navn.
Men igen...sådan er det åbenbart..og jeg skal være den første til at forsvare muligheden for de, der har brug for beskyttelsen.

Men ja...jeg synes også det til tider er pjattet. og jeg må indrømme at jeg også synes det er irriterende, for man lærer jo aldrig at sætte noget som helst genkendende på en person, og dermed afskærer folk sig selv fra de personlige forhold og venskaber, som man vitterligt kan opnå herinde.
Kærligheden fra min side føles ofte robot-agtig, hvorimod, når det kommer fra en bruger, jeg ofte ser skrive, så er kærligheden ægte, også selvom vedkommende kun skriver under nick.

Kærligst
Sussie
(som aldrig har skrevet et eneste ano-indlæg)

Anmeld

9. november 2011

Darling<3

Jeg forstår sagtens at pigerne herinde vælger at være ano når det handler om private ting.. Man skal huske at vi benytter en offentlig hjemmeside, så fremmed mennesker kan jo følge med i alt lige fra underlig udflåd, klumpet grøn afføring, vold mod kæreste - så jeg undre mig ikke.. Der er da også ting som jeg ikke vil dele med nogle, men der har vi grunden til anonyme indlæg

Anmeld

9. november 2011

Mira0911

Nu er det blevet sagt herinde mange gange, at man skal ikke stille spørgsmålstegn ved ano tråde! Hvorfor man lige er ano på det man spørger om eller skal have læsset af herinde.. 

Hvis TS har brug for at være ano - skal man have lov til det... Det er derfor valgmuligheden anonym er her! 

Anmeld

9. november 2011

lycly

Frøken J. skriver:

Jeg synes bare det er så ligegyldigt :-) kan det ikke være ligemeget om der står anonym eller emma ud for spørgsmålet? Spørgsmålet er jo det samme uanset :-)

Enig

Anmeld

10. november 2011

katrine26

Mira0911 skriver:

Nu er det blevet sagt herinde mange gange, at man skal ikke stille spørgsmålstegn ved ano tråde! Hvorfor man lige er ano på det man spørger om eller skal have læsset af herinde.. 

Hvis TS har brug for at være ano - skal man have lov til det... Det er derfor valgmuligheden anonym er her! 

Det skal lige sige at jeg BESTEMT ikke er uenig med det at være ano og som jeg også skrev så har ville alle forskellige grænser for hvad man har lyst til at stå frem med.

I bund og grund handlet det om at jeg syntes det virket som om at NOGLR folk måske var flove, pinlige eller lige frem følgte skam når de skulle spøger om ting og DET syntes jeg var ærgeligt.

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.