Ja hvorfor ano har undret mig over det en hel del her på det sidste, syntes nemlig der er rigtig mange som vælger at deres oplæg skal være ano også på ting jeg personlig syntes er normen. Er godt klar over vi alle er forskellige og vores grænser ligger på mange 1000000 niveauer for hvad man vil dele.
Men tænker bare at denne fantastiske hjemmeside ER JO til at man skal dele,spøger og undre sig over alverdens ting i ens gravidlitet,barsel, føsel osv uden at føle skam eller pinelighed over det.
Personlig takker jeg nej tak til at skrive ano når jeg bliver spurt i et oplæg om jeg vil være det, for syntes selv at vis jeg ikke vil stå frem og fortælle mine oplevelser ,ideer, osv så vil jeg heller lade være med at svare.
Så uden at være ano vil jeg gerne indrømme at: JA jeg tisset lidt i bukserne når jeg grinte da jeg var gravid
( det hænder engang imellem stadigvæk). Ja jeg var homonel og syntes min kæreste lygtet da jeg var gravid. Ja jeg ønsket mig en dreng og ville havde være skuffet vis det viste sig at det var en pige, Ja jeg tænker tit tilbage på dengang vi ik var forældre og kunne gøre lige det vi ville, Ja jeg har lade min søn kravle rundt i en snavset body det meste af dage og Ja jeg har haft udfløj "staves" og andre kløene ting i de nedre regioner da jeg var gravid..
Håber ik det støder nogle men mere en
for åbenhed uden skam..
Katrine26
Anmeld