Caroline86 skriver:
jamen jeg vil da også gerne lige ytre min mening her 
Jeg synes det er hamrende ligegyldigt om folk synger med i kirken eller ej (mange kender jo heller ikke de salmer der bliver sunget), MEN jeg synes det er totalt meningsløst at ytre det for dig/Jer....
Ingen får noget ud af sådan en udmelding!!
Hun burde i stedet bare have valgt ikke at synge med på salmerne i kirken til den tid og så ellers hold mund omkring det - hvis du spørger mig (og det gjorde du jo
)...
Jeg synes du skal tage en snak med hende om det og spørge hende, helt ærligt, om hun har lyst til at støtte op om den fest eller ej....
Ja. I forvejen ved jeg jo at hun synes det er noget så hæsligt med kirke og dåb. Så allerede der, ved jeg at hun vil have lyst at flygte ud af stedet. Så hjælper det da ikke med sådan en udmelding. Hvis nu hun sagde, det skal nok blive en dejlig dag uanset eller noget, så ville jeg nok bedre kunne tage sådan en melding fra hendes side. Det er jo total "se ned på" at reagere sådan, uden noget positivt om det.
Jeg er jo ikke selv så vild med kirken, men kan godt forstå at manden vil følge en gammel gammel tradition i hans familie.
Nu er valget ikke taget endnu, men tanken har da strejfet mig.
Jeg ved da godt, hvem der ikke skal stå fadder, haha. 
Anmeld