Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Hehe... Var nu også sikker på det bare var dril... Ja det smager så godt, men aaalt for dyrt...
Hehe... Var nu også sikker på det bare var dril... Ja det smager så godt, men aaalt for dyrt...
hehe ja lige som så meget andet i Danmark desværre.. (nå det var så en anden snak )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hehe ja... Fedt at jeg ikke har haft trang til B&J... Grunden er nok at jeg gerne vil tabe mig så jeg ryger ned på min startvægt som hedder 60 kg... Tog 30 kg på med Lina... Og mangler 18 kg endnu...
Mira0911 skriver: Hehe ja... Fedt at jeg ikke har haft trang til B&J... Grunden er nok at jeg gerne vil tabe mig så jeg ryger ned på min startvægt som hedder 60 kg... Tog 30 kg på med Lina... Og mangler 18 kg endnu...
ja så er is generelt nok ikke det bedste men det er ingen skam at have taget på under en graviditet..
jydeinden skriver: ja så er is generelt nok ikke det bedste men det er ingen skam at have taget på under en graviditet..
Nej det er jo det.. Vil rigtig gerne kunne komme i mit eget tøj igen...
Mira0911 skriver: Jeps... hehe nyder også roen her om natten os selvom Lina er vågen.. Her køre der ikke biler osv om natten, jo en gang imellem kan der komme en traktor ved 3 tiden og køre som jeg ved ikke hvad... de køre mere end de må, og her er altså mange børn i området... En dag går det galt...
Jeps...
hehe nyder også roen her om natten os selvom Lina er vågen.. Her køre der ikke biler osv om natten, jo en gang imellem kan der komme en traktor ved 3 tiden og køre som jeg ved ikke hvad... de køre mere end de må, og her er altså mange børn i området... En dag går det galt...
Ja folk kan desværre være ret hensynsløse. Man må virkelig håbe på at det ikke går galt en dag
Carina1977 skriver: Ja folk kan desværre være ret hensynsløse. Man må virkelig håbe på at det ikke går galt en dag
Ja virkelig... Utroligt at de ikke tænker at der altså bor mange børn her i området...
Mira0911 skriver: Ja... Jeg sidder og sysler lidt med at være kreativ!!! Og det ligner overhovedet ikke mig... Sidder og laver julekort med 3D billeder... Skulle prøve et eller andet nyt... Hvad laver du?
Ja... Jeg sidder og sysler lidt med at være kreativ!!! Og det ligner overhovedet ikke mig...
Sidder og laver julekort med 3D billeder... Skulle prøve et eller andet nyt...
Hvad laver du?
Jeg overspringshandler
maler vores mørkegrønne sprossevinduer hvide..
Jeg har lige taget tøj på .. og så vil jeg hoppe ned og handle et par julegaver
vi skal have købt 19 gaver og har ikk fået købt en eneste endnu
M (: skriver: Jeg overspringshandler
Hihi....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128