Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja... Jeg sidder og sysler lidt med at være kreativ!!! Og det ligner overhovedet ikke mig...
Sidder og laver julekort med 3D billeder... Skulle prøve et eller andet nyt...
Hvad laver du?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Ja... Jeg sidder og sysler lidt med at være kreativ!!! Og det ligner overhovedet ikke mig... Sidder og laver julekort med 3D billeder... Skulle prøve et eller andet nyt... Hvad laver du?
Sidder og surfer rundt på nettet! Mens jeg holder øje med baby.dk og facebook
Og så prøver jeg ihærdigt IKKE at bruge penge! hehe
Katte87 skriver: Sidder og surfer rundt på nettet! Mens jeg holder øje med baby.dk og facebook Og så prøver jeg ihærdigt IKKE at bruge penge! hehe
Hehe.... Inden du når i seng, så har du helt sikkert shoppet end lille smule...
Mira0911 skriver: Hehe.... Inden du når i seng, så har du helt sikkert shoppet end lille smule...
Bum bum - manden sidder lige ved siden af hihi!
Venter dog to pakker i morgen! YAY!
Katte87 skriver: Bum bum - manden sidder lige ved siden af hihi! Venter dog to pakker i morgen! YAY!
Hehe... han sidder for at holde med du ikke bruger penge?
Jeg har lige hentet den lille syge Millos, oppe i hans seng.Han havde hostet så meget, at han kastede op Udover det er hans øjne klisteret til med øjenbetændelse, og hans tempretur er kun på 35,9
Min lille datter er snot forkølet og vil bestemt ikke sove, så lige nu nyder jeg bare at hendes far har taget hende lidt! Trængt lige til en lille pause..
må vi se ?
jeg sidder og skriver ned , opstillinger til fotografering lørdag med børnene, hvem der skal have billederne i julegave og hvilken størrelse de skal have.. og den slagt .. så det en en kedelig aften her
Mira0911 skriver: Hehe... han sidder for at holde med du ikke bruger penge?
Naah dog ikke Han spiller computer! hehe. Burde dog snart gå i seng
Sover lillepigen?
MelikkazMoar skriver: må vi se ? jeg sidder og skriver ned , opstillinger til fotografering lørdag med børnene, hvem der skal have billederne i julegave og hvilken størrelse de skal have.. og den slagt .. så det en en kedelig aften her
Jaaaah... Når jeg lige har fået lavet nogle stykker...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128