Hvad laver du lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

delimus

Mira0911 skriver:

Øv hvor træls... Jeg kan varmt anbefale dig Gasvicon Flydende! Det hjælp virkelig mig, og jeg fik i det mindste også noget søvn... 500 ml koster noget a la 75 kr... 

Tak tak, men har lige hygget mig med et par alminox tyggetabletter, de hjælper mig rigtig meget :-) 

Har altid døjet med min mavesyre, men det er absolut ikke blevet bedre af at være gravid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mira0911

delimus skriver:

Tak tak, men har lige hygget mig med et par alminox tyggetabletter, de hjælper mig rigtig meget :-) 

Har altid døjet med min mavesyre, men det er absolut ikke blevet bedre af at være gravid  

Skønt... 

Ih det er slet ikke til at finde hoved og hale i det med alminox... I Sommers da min kæreste skulle på apoteket efter alminox til mig, fik han at vide at gravide ikke måtte bruge dem mere... Så jeg måtte bruge balancid i stedet for... 

Anmeld

9. november 2011

Mira0911

Simon's moar <3 skriver:

Jaa, er det også

Rart med noget at lave, når man ikke kan sove om natten 

Jeps.. 

Anmeld

9. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Jeps.. 

Lige nu har jeg mens smerter og stikken og jagen 

Anmeld

9. november 2011

delimus

Mira0911 skriver:

Skønt... 

Ih det er slet ikke til at finde hoved og hale i det med alminox... I Sommers da min kæreste skulle på apoteket efter alminox til mig, fik han at vide at gravide ikke måtte bruge dem mere... Så jeg måtte bruge balancid i stedet for... 

Okay, ja min læge og JM ved jeg spiser dem og damen på apoteket ved også jeg er gravid  

Der er bare så mange forskellige meninger om alt! Kan sgi godt forstå, at os gravide til tider virker forvirrede he he  

Anmeld

9. november 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Lige nu har jeg mens smerter og stikken og jagen 

hep hep hep... 

Anmeld

9. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

hep hep hep... 

Ja tak. Det sikkert bare en snyder... Men hepper løs og håber det sker inden månedens udgang. Lige nu er jeg glad for enhver smerte i forbindelse med det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.