Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Øv.. Rigtig god bedring med hende...
Øv.. Rigtig god bedring med hende...
Takker!! Og held og lykke med dit kreative hjørne!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Albert/Alberthe1 skriver: Takker!! Og held og lykke med dit kreative hjørne!!
Hehe tak...
Heza2410 skriver: Sidder på vores seng og har min baby i mine armene .. Og surfer lidt rundt på nettet fra iPhone af .. Gaaaaaaab, jeg træææt -_-"
Sidder på vores seng og har min baby i mine armene .. Og surfer lidt rundt på nettet fra iPhone af .. Gaaaaaaab, jeg træææt -_-"
Kender godt den med baby i armene og surfer rundt på sin tlf... Bliver brugt tit her...
4kløver skriver: Keder mig.. Manden er på nat..
Keder mig.. Manden er på nat..
Ih.... Kender godt det med nat arbejde.. heldigvis er det ikke så tit det sker her...
jeg sidder bare på baby.dk
og så nyder jeg at lille manden sparker selvom det gør ondt nu
og så ser jeg jo så også på kæresten der ser film hehe
maria1988 skriver: jeg sidder bare på baby.dk og så nyder jeg at lille manden sparker selvom det gør ondt nu og så ser jeg jo så også på kæresten der ser film hehe
Ih det er så dejligt når de mosler rundt derinde... Dog ikke når det gør ondt..
Mira0911 skriver: Ih det er så dejligt når de mosler rundt derinde... Dog ikke når det gør ondt..
nej det er ikke så sjovt men jaaaa det er dejligt hehe
og så er jeg ved at købe ting til ham på nettet og så sparker han mere
Mira0911 skriver: Ja... Jeg sidder og sysler lidt med at være kreativ!!! Og det ligner overhovedet ikke mig... Sidder og laver julekort med 3D billeder... Skulle prøve et eller andet nyt... Hvad laver du?
Ja... Jeg sidder og sysler lidt med at være kreativ!!! Og det ligner overhovedet ikke mig...
Sidder og laver julekort med 3D billeder... Skulle prøve et eller andet nyt...
Hvad laver du?
jeg sidder og læser endnu en bog hehe og hører musik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128