Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk Mig skriver: jeg fik lige købt 10 julegaver så nu mangler jeg bare 9 .. puhh ..
jeg fik lige købt 10 julegaver så nu mangler jeg bare 9 .. puhh ..
Sådan.... Du bliver før færdig end mig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Sådan.... Du bliver før færdig end mig...
jeg skal til aalborg og have købt de sidste imorgen .. YAY ..
Frk Mig skriver: jeg skal til aalborg og have købt de sidste imorgen .. YAY ..
SÅDAN
Mira0911 skriver: SÅDAN
Ja det bliver bare dejligt .. Helt underligt at blive færdig før d 1 dec .. vi plejer altid at panik købe gaverne 2 dage før jul ..
Frk Mig skriver: Ja det bliver bare dejligt .. Helt underligt at blive færdig før d 1 dec .. vi plejer altid at panik købe gaverne 2 dage før jul ..
Det er da også lækkert at være færdig før december... Det har jeg aldrig prøvet...
Sidder lige her, skal i gang med Simon's scrapbog igen om lidt.. Gik lidt i stå, da kæresten lokkede med chips og cola for et par timer siden haha.. Tror også jeg skal lave lidt julekort
Mira0911 skriver: Ja... Jeg sidder og sysler lidt med at være kreativ!!! Og det ligner overhovedet ikke mig... Sidder og laver julekort med 3D billeder... Skulle prøve et eller andet nyt... Hvad laver du?
Ja... Jeg sidder og sysler lidt med at være kreativ!!! Og det ligner overhovedet ikke mig...
Sidder og laver julekort med 3D billeder... Skulle prøve et eller andet nyt...
Hvad laver du?
Sidder og prøver på at få styr på min mavesyre og så skal der luftes hunde og i seng :-)
delimus skriver: Sidder og prøver på at få styr på min mavesyre og så skal der luftes hunde og i seng :-)
Øv hvor træls... Jeg kan varmt anbefale dig Gasvicon Flydende! Det hjælp virkelig mig, og jeg fik i det mindste også noget søvn... 500 ml koster noget a la 75 kr...
Simon's moar <3 skriver: Sidder lige her, skal i gang med Simon's scrapbog igen om lidt.. Gik lidt i stå, da kæresten lokkede med chips og cola for et par timer siden haha.. Tror også jeg skal lave lidt julekort
Lyder hyggeligt...
Mira0911 skriver: Lyder hyggeligt...
Jaa, er det også
Rart med noget at lave, når man ikke kan sove om natten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128