mariamiss6 skriver:
Argh!!!
Jeg har lige, igår fået min computer tilbage fra reparation.....
Problemet jeg sendte den ind med lød på, at den overophedede og i øvrigt smed mig af det trådløse netværk. DA der er flere computere koblet på det trådløse netværk her, og de andre ikke blev smidt af, er jeg helt sikker på at det er et problem i min computer....
Nåh, den blev sendt ind, og jeg fik den så tilbage igår.
De har fikset: Nyt motherboard. Og rensning af CPU.
Der mangler intet på min puter, altså har de i kke konfigureret den i hvert fald....
Anyways, den smider mig STADIG af nettet - hvorfor?
Det er som om den trådløse funktion simpelthen holde rop med at virke, og når jeg så laver en fejlsøgning og reparation på netforbindelsen, så virker det igen - ind til næste gang...
Jeg kan altid få det til at virke igen, men det er da irriterende det overhovedet holder op... Den nultsiller og genstarter netværkskortet når jeg beder den reparere forbindelsen, og muligvis henter den også ny ip... Men altså, hvorfor er det ikke fikset ved et nyt motherboard? Og når det ikke er det, hvad er det så?
Der kan være mange grunde, det kan være at du har micro ovn, støvsuger, tørretumbler kørende eller mange andre elektroniske apparater de kan sagtens forstyrrer signalet.
Har du downloadings programmer der kører kan det også forstyrrer.
din trådløse router kan være fejlproduceret så den er ekstra varme følsom.