Carina1977 skriver:
Åhh det må være forfærdeligt sådan noget. Det har jeg heldigvis aldrig nogensinde prøvet med min dreng, selvom han meget ofte lå med over 40 i feber, da han var mindre.
Så har i vel noget stesolid liggende, til hvis han får kramper igen? er det ikke det det hedder, spørger en uvidende? 
Jeg så heldigvis ikke hans krampenafald, da han var ved hans far.. Som faktisk heller ikk så det første gang, for det sad Simon ved hans kæreste.. Men 2. og 3. gang var på sygehuset, den nat hans far var der, og han sagde, at 1. gang var ulideligt og tiden gik mega langsomt..
Frygter også, at det sker igen.. Kan jo være heldig, at han aldrig får det igen, kan også være uheldig, at han får det hver gang har får feber 
Jo, vi har stesolid på sprøjte som han skal ha op i bagen hvis det sker igen. Det er både ved mig, hans far, mine forældre og hans dp. Vi må heldigvis godt lade være med selv at give det, og bare ringe 112, for så skal lægen gør det, når de kommer. Lægen sagde nemlig, at det kan være rigtig ubehageligt, og ikke nemt, hvis man er alene med ham, da det jo skal gives mens han kramper :/
Anmeld