Så er det blevet fredag igen - hvad skal I lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

merle2010

vi har en kammerat og hans 2 unger på besøg, så 5 unger i alt.. vi har set disney sjov og spist guf, derefter blev alle ungerne puttet

nu ligger jeg på sofaen med min computer og ser koncert med kim larsen samtidig...

har de vildeste smerter i maven og kvalme

så den står bare på afslapning....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

twinboys

PT skriver:

En morfar er altid god

Anmeld

4. november 2011

PsychedeliC

Jeg skal være være sammen med min søn som altid .. ville gerne fejre J-dag med mine venner men kunne ikke få passet lillemanden så må vente til næste år men det er også helt okay for sidste år blev den lidt vild ..

Men jeg har købr 2 julebryg og sidder lige og nyder den sidste med et lys på bordet

Anmeld

4. november 2011

K&S

Kay skriver:

Jammen jeg hygger hjemme med hvalpene og  tylle-mor

er igang med at ligge en kage sammen og smørre op... min første brystkage der skal bruges i morgen hvor min far holder herrefrokost...

kæresten er ude og "rydde-sne" men drengene

Jeg har også kastet mig ud i min første brystkage - jeg har bagt bunde og forberedt chokoladecreme og frugtmousse, så den bare skal lægges sammen, smøres op og pyntes i morgen  

Den skal først bruges søndag, men synes den bliver meget bedre af en "overnatning" inden servering...!

Er du blevet færdig med din? Og må man se?

Anmeld

4. november 2011

K&S

Anton og jeg har hygget hele dagen - han skulle lige til læge og have tjekket ørerne efter en omgang MØB, så han holdt lige en fridag med sin moar  Så han har hjulpet med at forberede lagkage, der skal lægges sammen og pyntes i morgen

Efter at Anton er blevet puttet, har manden tændt PS3´eren og jeg sidder her  totalt mand & kone hygge  

Weeekenden står på 5 års fødselsdag for Anton og jeg i morgen, manden skal holde julefrokost med logen (a.k.a. gutterne, der gerne vil "slippe væk hjemmefra" min. 4 gange om året).

Søndag står den på 25-års fødselsdag hos min lillebror - det er ham, jeg har lavet kage til i dag 

Anmeld

4. november 2011

Levi&LilysMor

Vi har været ved fotograf her ved 18 tiden og så har vi fået spist aftensmad og nu hygger vi lidt om bettemanden som vi gerne skulle have til at sove , fordi vi skal tidligt op og til fødselsdag i morgen og senere får jeg min bettesøs og en veninde og hendes dreng over til aften så jeg vil have noget søvn også selvom jeg nok godt kan glemme alt om det

Anmeld

4. november 2011

-Sigrid-

Hej jeg hedder Sigrid, jeg er herinde fordi jeg skal være oldemor og jeg bruger min fredag aften på at strikke 

Anmeld

4. november 2011

Sucker for love

Jeg hygger mig med noget julemusik og nyder at både Phillip og bonussønnen sover mens kæresten har fået lov til at smutte i byen og få nogle juleøl 

Anmeld

4. november 2011

Carina1977

Simon's moar <3 skriver:

Også mig !!

Simon er på forlænget weekend ved sin far, og efter et par hårde uger, med indlæggelse af Simon, er selv sygemeldt, og en dreng i trods-alderen, bliver det dejligt at sove længe.. Kan jeg ikke huske, hvornår jeg sidst har gjort, for jeg plejer at arbejde, de weekender Simon er ved sin far Meeeeen, jeg saaaaaaaaavner Simon helt vildt !  

Åhh det kan jeg sagtens forstå at du gør....men engang imellem er det nu rart, at kunne tænke kun på sig selv....og ikke mindst sove længe 

Det lyder som nogen hårde uger I har været igennem  Jeg håber Simon er blevet helt rask igen?

Anmeld

4. november 2011

Carina1977

PT skriver:

Det er også guld værd ind imellem. Ville ønske, jeg kunne det

Nu har jeg en dreng på 11 år, der godt kan finde ud af at sove længe  Men sådan har det jo ikke altid været. Når de bliver større, så kan man få lov til at sove længe 

Men kan godt huske at det nogen gange godt kunne blive hårdt, og man virkelig godt kunne trænge til at sove længe bare en enkelt gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.