Så er det blevet fredag igen - hvad skal I lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
chael skriver:

Her der skal der hygges med ungerne til Disney sjov om 1 times tid. Derefter skal de puttes.

Og så skal der ses vild med dans

Ja det er ikke det helt vilde. Men det kan det jo heller ikke blive, når man har 3 unger og den mindste er 4 uger.

Så mange weekender går meget stille og roligt.

Og imorgen står den på oprydning og rengøring, for på søndag kommer min gamle mødregruppe

*Camilla

Jeg kender det godt - her er det vildeste, der sker i en weekend, hvis vi skal på play date

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Simon's moar <3

Carina1977 skriver:

Det eneste jeg skal i weekenden, det er at sove længe 

Også mig !!

Simon er på forlænget weekend ved sin far, og efter et par hårde uger, med indlæggelse af Simon, er selv sygemeldt, og en dreng i trods-alderen, bliver det dejligt at sove længe.. Kan jeg ikke huske, hvornår jeg sidst har gjort, for jeg plejer at arbejde, de weekender Simon er ved sin far Meeeeen, jeg saaaaaaaaavner Simon helt vildt !  

Anmeld

4. november 2011

Ayasmor

mth1987 skriver:

Nej så det nok det samme jeg læste jeg har skiftet studie så nu er jeg igang med en hgs hvor jeg skal fremlægge mit grundforløbsprojekt på tirsdag det er jeg lidt nervøs på. Har kun haft en uge til det og har ialt været i gang på studiet i 10 uger så det gået hurtigt. Men "årskarakterene" har jeg fået i den høje ende så håber da det går hader bare eksamen

Det lyder da til at du har lidt styr på det så, når årskarakteren er i den høje ende. Krydser fingrer for dig på tirsdag så. Jeg har lige afleveret mini bachelor, og det er så den der skal forsvares på fredag. Det er så med opgaven som udgangspunkt, hvor videnskabsteorien og etikken er en del af.

Anmeld

4. november 2011

Na-Wi

Vores søn har fødselsdag i dag og er allerede fyldt 2 år :O

Nårh men vi bliver en 16 stykker til morgenmad, så jeg har travlt med rengøring, kagebagning og borddækning.. så her er der nok at se til

Anmeld

4. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Carina1977 skriver:

Det eneste jeg skal i weekenden, det er at sove længe 

Det er også guld værd ind imellem. Ville ønske, jeg kunne det

Anmeld

4. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Naannaa87 skriver:

Nårh men vi bliver en 16 stykker til morgenmad, så jeg har travlt med rengøring, kagebagning og borddækning.. så her er der nok at se til

Tillykke med ham - så er der også nok at se til med huset fuldt i morgen

Anmeld

4. november 2011

Na-Wi

PT skriver:

Tillykke med ham - så er der også nok at se til med huset fuldt i morgen

Ja det må man sige.. Jeg fortryder altid dagen før når jeg har inviteret hele banden på morgenmad jeg er så dårlig til at få klaret alt aftenen inden, der er altid super travlt om morgenen

Anmeld

4. november 2011

Ayasmor

Naannaa87 skriver:

tillykke med sønnen..

Anmeld

4. november 2011

Na-Wi

Ayasmor skriver:

tillykke med sønnen..

Mange tak

Anmeld

4. november 2011

Kay

Jammen jeg hygger hjemme med hvalpene og  tylle-mor

er igang med at ligge en kage sammen og smørre op... min første brystkage der skal bruges i morgen hvor min far holder herrefrokost...

kæresten er ude og "rydde-sne" men drengene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.