Så er det blevet fredag igen - hvad skal I lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.097 visninger
60 svar
0 synes godt om
4. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ja, så er det blevet fredag igen, og jeg har lige været i Kvickly og købe æbleskiver jeg skal smovse i aften, når min datter er lagt i seng. Og så har jeg lejet Invictus på DVD - det skal nok blive en god aften. Hvad skal I lave i aften? (beklager de manglende mellemrum men skriver fra telefonen).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

twinboys

PT skriver:

Ja, så er det blevet fredag igen, og jeg har lige været i Kvickly og købe æbleskiver jeg skal smovse i aften, når min datter er lagt i seng. Og så har jeg lejet Invictus på DVD - det skal nok blive en god aften. Hvad skal I lave i aften? (beklager de manglende mellemrum men skriver fra telefonen).

jeg skal slappe af... har haft oliver syg i nat og kun sovet 3 timer fra kl. 3 til klokken 6

Anmeld

4. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg skal lave absolut ingenting... Og det er rigtig øv synes jeg

Anmeld

4. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
twinboys skriver:

jeg skal slappe af... har haft oliver syg i nat og kun sovet 3 timer fra kl. 3 til klokken 6

Åh nej, der lyder da som en hård nat, du har haft dig. Håber, han snart får det bedre

Anmeld

4. november 2011

twinboys

PT skriver:

Åh nej, der lyder da som en hård nat, du har haft dig. Håber, han snart får det bedre

han blev indlagt til morgen... vagtlægen var ude i nat..han er nu hjemme på orlov og bliver det galt igen inden for 24 timer så skal han direkte på sygehus...

Majbritt

Anmeld

4. november 2011

PT

Profilbillede for PT
rikkeregnbue skriver:

Jeg skal lave absolut ingenting... Og det er rigtig øv synes jeg

Men er det ikke også ok en gang imellem? bare slappe af foran tv'et

Anmeld

4. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Men er det ikke også ok en gang imellem? bare slappe af foran tv'et

Ikke når det er det man oftes laver

Anmeld

4. november 2011

PT

Profilbillede for PT
twinboys skriver:

han blev indlagt til morgen... vagtlægen var ude i nat..han er nu hjemme på orlov og bliver det galt igen inden for 24 timer så skal han direkte på sygehus...

Majbritt

Det er jeg ked af at høre - hvor må det være hårdt for dig/jer at blive ved med at gå igennem så meget sygdom hos sit guld. Knus til dig

Anmeld

4. november 2011

PT

Profilbillede for PT
rikkeregnbue skriver:

Ikke når det er det man oftes laver

Jeg kender godt følelsen - hvis du får lyst er du velkommen heroppe en dag - så kan vi lave ingenting sammen :p

Anmeld

4. november 2011

twinboys

PT skriver:

Det er jeg ked af at høre - hvor må det være hårdt for dig/jer at blive ved med at gå igennem så meget sygdom hos sit guld. Knus til dig

heldigvis er de ikke så syge mere... men det er aldrig rart at have syge børn... burde smide mig på sofaen og tage en morfar til de kommer hjem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.