Så er det blevet fredag igen - hvad skal I lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

mth1987

Ayasmor skriver:

Herhjemme står den på eksamenslæsning.. Så hvis der er nogen der er helt vildt hårde til videnskabsteori, så er i velkommen til at byde ind med guldkorn

Her står den også på eksamen henover weekenden. Har da haft lidt videnskabsteori men nok ikk på samme niveau som dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

NinaNymannMadsen

uh jamen først skal jeg ha puttet den store i seng her om en halvanden times tid eller sådan noget, der efter skal den bette ha mad når hun vågner op. ellers så tror jeg måske jeg smider mig tidligt ind i sengen og ser vild med dans der inde så kan kæresten spille computer i fred hvis ikk han har planer om at vi skal se en eller anden ny film i aften. det ser nemlig ud til han er ved at gøre klar til en film.

så købte jeg lige super flyers is tidligere så det skal vi også hygge med mig og ham.

Anmeld

4. november 2011

Muffinmus

passe ungerne:-)

Manden er sørme smuttet til fordel for julebryggen:-)

Så jeg har lejet film til mig selv, købt cola, marcipanbrød, chips....

og til aften lavede jeg mig en lækker ristet bolle med æg, bacon, masser af salat og hjemmelavet dilddressing med rødjøg i...mums den var god:-)

Så, ja der er dømt smovse aften i aften:-)

Nå,nu skal jeg lige hygge med ungerne og så kan se det være jeg kigger ind senere

Anmeld

4. november 2011

Ryberg

Jeg skal slappe af i dag, og lade op, da jeg skal ind og Roxette live imorgen! Glæder mig helt vildt!

Anmeld

4. november 2011

chael

PT skriver:

Ja, så er det blevet fredag igen, og jeg har lige været i Kvickly og købe æbleskiver jeg skal smovse i aften, når min datter er lagt i seng. Og så har jeg lejet Invictus på DVD - det skal nok blive en god aften. Hvad skal I lave i aften? (beklager de manglende mellemrum men skriver fra telefonen).

Her der skal der hygges med ungerne til Disney sjov om 1 times tid. Derefter skal de puttes.

Og så skal der ses vild med dans

Ja det er ikke det helt vilde. Men det kan det jo heller ikke blive, når man har 3 unger og den mindste er 4 uger.

Så mange weekender går meget stille og roligt.

Og imorgen står den på oprydning og rengøring, for på søndag kommer min gamle mødregruppe

*Camilla

Anmeld

4. november 2011

Ayasmor

mth1987 skriver:

Her står den også på eksamen henover weekenden. Har da haft lidt videnskabsteori men nok ikk på samme niveau som dig

fantastisk weekend vi har foran os.. Hvad læser du op til? Nu er det ikke et helt vildt niveau af videnskabsteori jeg har igennem mit studie som sygeplejerske

Anmeld

4. november 2011

saxa

Jeg skal på "date" med en dejlig gammel veninde og vi skal vist ud og smage lidt på julebryggen.. Efter fredagshygge med ungerne <3
Glææææder mig til at se hende og nyde hendes selskab!

Anmeld

4. november 2011

Ayasmor

PT skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig der - men god læselyst

tak skal du have.. og velbekomme med æbleskiverne.. jeg må nøjes med mine chokoladekiks

Anmeld

4. november 2011

mth1987

Ayasmor skriver:

fantastisk weekend vi har foran os.. Hvad læser du op til? Nu er det ikke et helt vildt niveau af videnskabsteori jeg har igennem mit studie som sygeplejerske

Nej så det nok det samme jeg læste jeg har skiftet studie så nu er jeg igang med en hgs hvor jeg skal fremlægge mit grundforløbsprojekt på tirsdag det er jeg lidt nervøs på. Har kun haft en uge til det og har ialt været i gang på studiet i 10 uger så det gået hurtigt. Men "årskarakterene" har jeg fået i den høje ende så håber da det går hader bare eksamen

Anmeld

4. november 2011

Carina1977

Det eneste jeg skal i weekenden, det er at sove længe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.