O.O Hvilken mor...????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

SussieThyssen

-Sigrid- skriver:

Det er bare iorden 

Jeg satser også meget stærkt på at min lille pige først får mens og sexlyst når hun er 25 og gift 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

dukke

Jeg fik selv p-piller da jeg var 11 da jeg havde så ondt vær gang jeg havde min mens og fordi jeg blødte meget 

Anmeld

2. november 2011

Plysbjørnen

SjeBets skriver:

så hellere proppe dem med smertestillende `? 

jeg havde minimum 2 sygedage hver mdr de første to år jeg havde mens. så kom jeg på p-piller. 

Jeg ser det som 2 onder. og så vil jeg hellere have p.pillerne fordi at aå ved man også hvornår man får sin mens, nærmest på slaget. 

Ja jeg synes faktisk at det er bedre at de får lidt smerte stillende 3-4 dage om måneden end hormoner 30 dage om måneden.

Anmeld

2. november 2011

SjeBets

Aniteb skriver:

Ja jeg synes faktisk at det er bedre at de får lidt smerte stillende 3-4 dage om måneden end hormoner 30 dage om måneden.

nu var det ikke lidt der skulle til at klare mine eller min søsters smerter, det var meget vi skulle have, også derfor at vi endte med at komme på p.piller. fordi at det tog stort set alt smerten, selv om vi fik rimelig stærke smertestillende ( receptpligtigt) så tog det aldrig det hele

Men vi er heldigvis forskellige, og jeg tror da på at alle bare vil deres børns det bedste 

Anmeld

2. november 2011

Plysbjørnen

SjeBets skriver:

nu var det ikke lidt der skulle til at klare mine eller min søsters smerter, det var meget vi skulle have, også derfor at vi endte med at komme på p.piller. fordi at det tog stort set alt smerten, selv om vi fik rimelig stærke smertestillende ( receptpligtigt) så tog det aldrig det hele

Men vi er heldigvis forskellige, og jeg tror da på at alle bare vil deres børns det bedste 

Jeg har selv fået smertestillende til mens smerter, og har også været indlagt til observation for blindtarmsbetændelse pga. mens smerter, så jo jeg ved godt hvad det vil sige at have ondt, og jeg mener stadig at smertestillende er bedre end hormoner.

Anmeld

2. november 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

....Vil give sin 10-11 årige datter p-piller???? 

Jeg er dybt rystet.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45198086:piger-helt-ned-til-ti-år-får-ppiller.html

Ja, hvad er din mening??

Ja, jeg så det i Fyens Stiftstidende og synes det er forkasteligt!  Pillerne sætter børns vækst i stå, hvordan pokker kan man få sig selv til det?!

Anmeld

2. november 2011

SjeBets

Baagøe skriver:

Ja, jeg så det i Fyens Stiftstidende og synes det er forkasteligt!  Pillerne sætter børns vækst i stå, hvordan pokker kan man få sig selv til det?!

kender en der fik det for at stoppe væksten. 

Anmeld

2. november 2011

Pige2009

SjeBets skriver:

kender en der fik det for at stoppe væksten. 

Hold da op

Anmeld

2. november 2011

SjeBets

Baagøe skriver:

Hold da op

hun var en 12-13 årig pige der brugte str 42-43 i sko og var 180 eller var det 185. Hvis de ikke stoppede det, ville hun blive lige så høj som hendes brødre som var over 2 meter begge to.  Så jeg kan godt forstå de valgte det 

Anmeld

2. november 2011

Pige2009

SjeBets skriver:

hun var en 12-13 årig pige der brugte str 42-43 i sko og var 180 eller var det 185. Hvis de ikke stoppede det, ville hun blive lige så høj som hendes brødre som var over 2 meter begge to.  Så jeg kan godt forstå de valgte det 

Crazy Altså med højden osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.