Fuck pis lort.... biip biiiip bip bip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Åh nej søde, det er jeg SÅ  ked af at høre. Håber at det er de 2 % der vinder, så du kan beholde din lille baby

Kan godt forstå at du ikke er sikker på at det nogensinde bliver det samme mellem Jer igen. Jeg synes ikke du skal tøve med at gå til din egen læge og bede om noget psykologhjælp til at bearbejde din sorg. Du må i hvert fald ikke gå med det helt alene inde i dig selv. Snak snak snak så meget du kan om det, så det kommer igennem dit følelsesregister. Går ikke ud fra at der er så meget hjælp at hente fra mandens side. 

Tak for dine varme ord, det er virkelig dejligt at høre. Jeg følger bare mit hjerte og i mit hovede er abort meget uhyggeligt og specielt når moderen GERNE vil have barnet, så din historie rørte mig dybt. 

Kunne du se noget på skærmen? Læger har jo mange gange (faktisk ret tit) forskellige meninger. Jeg læste om en pige som fik af vide at hun var igang med at abortere og de gav hende derfor nogle piller for at fremprovokere det sidste, men hun var slet ikke igang med at miste baby og de slog næsten babyen ihjel med de piller. Der er godt nok kun ét tilfælde som det, men stadig, man skal altid have en "second oppinion" hvis du spørger mig. 

Jeg føler så meget med dig... det må gøre så ubeskriveligt ondt at være dig nu. Jeg håber, at du uanset hvad, en dag får dit nr. 3 ønskebarn. Og jeg synes at det er SÅ  flot at du var villig til at gå imod din mand og beholde dit barn, - mange kvinder vælger at følge mandens beslutning, fordi der allerede er børn i billedet og foholdet ikke skal ødelægges, så  til dig. Super mor. 

Du er ALTID velkommen til at skrive til mig, både i denne tråd og privat. Jeg har en fin mailadresse som hedder : ziva8888@gmail.com - så kan du stadig forblive anonym. 

Knus

Stefanie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

1000Ben

Er det helt slut nu?

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Er det helt slut nu?

Var til scanning igår og der var sgu hjerteblik så de 2 sidste % har ind til videre vundet...... Han syntes dog ikke helt det lignede et normalt embryo, så skal scannes igen om 14 dage og så må vi se... kæresten står stadig fast i en abort så efter 10 år sammen tyder det på det snart er slut...

Anmeld

18. november 2011

havana

Anonym skriver:

Var til scanning igår og der var sgu hjerteblik så de 2 sidste % har ind til videre vundet...... Han syntes dog ikke helt det lignede et normalt embryo, så skal scannes igen om 14 dage og så må vi se... kæresten står stadig fast i en abort så efter 10 år sammen tyder det på det snart er slut...

Føler med dig, han lyder ærlig talt ikke til at være en særlig rar kæreste..

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Åhhhhhhhhhhhhh hvor fantastisk  Please giv mig en update efter scanning om 14 dage Og ang din bedre (eller skulle man sige dårligere) halvdel, så er jeg sikker på at han bliver sammen med Jer, - man smider ikke bare sådan 10 år væk af ens liv 

Knus

1000Ben

Anmeld

18. november 2011

PsychedeliC

for du får dine ønsker opfyldt og ikke skal spilde tiden på mennesker der ikke støtter dig i dine svære valg.

Anmeld

28. november 2011

1000Ben

Hva så søde, - hvordan går det?

Anmeld

28. november 2011

KakaoDrik

Jeg er nok den eneste med denne holdning meeeen...

10 års kærlighed,2 børn,i har det godt,og så vil du smide alt dette væk pga en gravididitet din mand tydeligt ikke ønsker? Det er jeg helt lost over  

Jeg håber du finder den beslutning der er bedst for jer alle,ikke kun for dig..! 

Anmeld

28. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

slåskaskalttvguide.dtvingetvingtvingeddidigvtitilomønogenogetÅhhh jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... har virkelig brug for at komme af med det her....

Først vil jeg starte med at sige KÆMPE Tillykke til min skønne veninde som Tirsdag aften ca 22.15 fødte en dejlig  velskabt dreng..... Og da jeg havde siddet lidt og glædet mig over den begivenhed.. Sad jeg og begyndte at ligge 2 og 2 sammen...... ømme bryster... humørsvingninger.... Jag i understellet og minus mens i snart 3 mdr, bort set fra nogle MEGET små blødninger som jeg er vant til da jeg har PCO.... Kan ikke rigtig slå tanken til ro så beslutter mig for lige at tage en test hvis jeg altså har en hjemme..... Efter lidt roden rundt på badeværelset finder jeg en test... Skal, skal ikke... kan jo lige vente til i morgen med frisk tappet urin, men nej ved bare at jeg vil ligge og spekulere hele natten... Så vil bare lige have ud af systemet at den selvfølgelig ikke er der... jeg tager jo mine minipiller... og har taget dem hver dag... og lagt sammen med min pco...... Vi har i forvejen 2 skønne børn, og manden har meldt klart ud at han IKKE ønsker et barn nr 3.... Jeg syntes nu heller ikke tiden er til det lige nu, men har altid godt kunne tænke mig en efternøler....

Nå, men jeg når ikke engang at ligge testen fra mig før jeg kan se de 2 MEGET positive streger... FUCK FUCK FUCK....

ANER virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. Kæresten og jeg har i de sidste uger gået og bidt lidt af hinanden, slet ikke i en grad der betyder vi er ved at gå fra hinanden, bare sådan mere misforståelser og fnidder fnadder....

Jeg har i forvejen en tid ved lægen i morgen eftermiddag, men kan ikke finde ud af om jeg skal sige noget til hende, men igen kunne det være meget rart at vide hvor langt man er henne også i forhold til en abort.... Som jeg er ret sikker på Kæresten vil tvinge mig ud i, men jeg er bare så stor modstander af det.... FUCK FUCK...

Den eneste veninde som jeg stoler på og som jeg ville kunne snakke med det om, er netop selv lige for få timer siden blevet Mor, så derfor vælger jeg at skrive det herinde og kommer ud med det...

Nu får jeg da bare slet INGEN søvn...

Aner ikke hvordan jeg skal få det sagt til kæresten, jeg ved han i forvejen er presset for tiden på jobbet og virker som en der er ved at få en god vinterdepression... har bare ikke lyst til at gøre det hele endnu mere svært for ham...

Håber dette har lettet mit hjerte lidt så jeg forhåbentlig kan få lidt søvn

HEld og lykke med det. HUsk at ingen skal tvinge dig til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.