1000Ben skriver:
Noget nyt?
Hej Søde...
Tja jeg var til scanning i fredags sammen med kæresten for at finde ud af hvor langt jeg er henne...
5 uger.. så det er ikke så langt som først antaget, min livmoder er bare meget stor.... Har dog så gået og blødt hele weekenden her... vil tro det er pga bekymringer... Vil snakke med lægen på mandag om blodprøve for at se om de kan se om mit Hcg stiger eller falder.... Vil ikke gå og have "ondt" i maven over noget som måske allerede på naturens vejne er besluttet...
Men alt tyder på at hvis jeg stadig er gravid og vælger at beholde det så bliver jeg alene med 3 børn... Men Igen hellere alene med 3 børn end alene med 2 børn fordi man valgte en abort og aldrig kunne tilgive kæresten...
Det hele er bare svært.... Økonomien og pladsen er ikke det vi har allermest af og kan da selvfølgelig godt se at det ikke bliver bedre med endnu en lille, men derfra og så til at beslutte sig for en abort, det kan jeg bare ikke...
Ser gravide og barnevogne alle vejne... og må indrømme at jeg faktisk ikke har set min bedste venindes lille Dreng endnu, fordi jeg er bange for hvordan jeg vil reagere... Han blev født den aften jeg fandt ud af jeg var gravid og det vil jeg bare altid huske på...
Nu mine 2 unger herhjemme i disse dage siger " JEG ELSKER DIG MOR !!!! " Ja så tuder jeg, for det vil den lille Bebs som ligger i min mave også en dag sige...
Jeg elsker min kæreste og det gør rigtig ondt indeni, at han står så fast i det her som han gør, Vi har været sammen i snart 10 år og igennem rigtig rigtig mange ting, men det her bliver måske dråben, det gør ondt hele tiden at have i baghovedet... Så jeg håber snart at vi kan få en afklaring på det her..
Jeg tuder mere eller mindre hver dag, ville så gerne råbe ud i verden at jeg er gravid... og jeg venter mig et 3. lille mirakel som virkelig bare har valgt mig som sin Mor !!!!
Nå, men alt i alt er at jeg håber at jeg ved lægen i næste uge igennem blodprøver kan få svar på om der stadig er en lille bebs derinde eller om naturen har taget valget for mig..

Anmeld