Fuck pis lort.... biip biiiip bip bip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

1000Ben

Holbæktrunten skriver:

Tænker også på hvad manden forestiller sig at han vil gøre hvis du ikke får en abort?

Hvis han vitterlig ikke ønskede flere børn, burde han jo blive stereliseret efter den sidste...

Anyway, jeg synes man TYDELGT kan læse at du ønsker det her barn... BEHOLD DET!

Du må ikke slå det lille barn ihjel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Bomben er nu sprunget og kæresten står fast han vil IKKE have flere børn..... Han vil støtte og være der for mig 100 % hvis jeg vælger en abort....

Jeg skal scannes i morgen kl 11.30 for at se hvor lagt jeg er henne... lægen mente 9 uger.... Så det er jeg spændt på nu.... Vil ikke se med på skærmen for så kan jeg da slet slet ikke..... hvilket jeg ikke kan i forvejen.... Jeg føler virkelig at jeg slår det lille barn ihjel.. 

Du må altså bare ikke få en abort, du kommer ALDRIG over det. Din mand skal nok ende med at elske det barn lige så meget som de andre. KIG PÅ DEN SKÆRM og se dit barns hjerte banke og vente på at komme ud til MOR.... 

Lov mig at du ikke får en abort, kan slet ikke holde ud at tænke på at du skulle få en abort for mandens skyld.. Det er SÅ  forkert.... 

Hvis manden holder fast i at han ikke vil have barnet og truer med at gå, så tager du alle unger og flytter hjem til mig... BASTA... Det lille liv skal have en chance...

Anmeld

4. november 2011

chael

til dig!!

Stod selv i nogenlunde samme situation i januar, da jeg var gået over tid. Vi havde snakket om baby nummer 3, men ikke lige inden for nærmeste fremtid.

Men altså jeg var gået 4 dage over. Og en mandag eftermiddag stod jeg med en positiv test.

Fortalte det til manden, som blev helt ligbleg i hovedet og som bestemt ikke blev glad.

Jeg lod være med at snakke med ham om det, lod ham tygge lidt på det. GIk alene til lægen osv.

Først ved NF blødede han helt op. At se den lille spirrevip ligge der og sprælle rundt, som var hans eget kød og blod, så blev han lykkelig og begyndte ferfra RIGTIG at glæde sig.

Og nu er han er en meget lykkelig og stolt far til 3 unger, for den lille smutter er vel ankommet for 4 uger siden og meget elsket og ønsket

Håber I finder ud af det...

*Camilla

Anmeld

4. november 2011

PsychedeliC

Følg dit hjerte!

Anmeld

4. november 2011

PsychedeliC

1000Ben skriver:

Du må altså bare ikke få en abort, du kommer ALDRIG over det. Din mand skal nok ende med at elske det barn lige så meget som de andre. KIG PÅ DEN SKÆRM og se dit barns hjerte banke og vente på at komme ud til MOR.... 

Lov mig at du ikke får en abort, kan slet ikke holde ud at tænke på at du skulle få en abort for mandens skyld.. Det er SÅ  forkert.... 

Hvis manden holder fast i at han ikke vil have barnet og truer med at gå, så tager du alle unger og flytter hjem til mig... BASTA... Det lille liv skal have en chance...

Anmeld

4. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Helt ærlig hvad er det for en vatpik du er sammen med,du fortjener da så meget bedre,mit hjerte bløder for dig .

Det eneste du skal miste,er da de 80kg du har hængene ved din side,at han over hovdet kan få de ord over sine læber,fortæller mig,at han ikke elsker dig oprigtig,for så kommer man altså ikke med sådan en udtalelse.

Håber du vælger at følge dit hjerte,andet kommer du dig aldrig over.

Stort kram til dig.

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Den sætning var jeg lidt målløs over! Hvad så hvis du ikke vil have en abort!

Du skal gøre hvad du selv føler hvis han virkelig elsker dig så skal han nok vende sig til tanken! Når du er så meget imod abort som du skriver så risikere du at forholdet går i stykker hvis du lader dig presse til en abort da du jo nok vil give ham skylden for aborten. Jeg tror ihvert fald jeg ville føle det sådan

Hvis ikke jeg vælger en abort, ser det ud til at jeg bliver alene Mor til 3...

Det hele er noget rigtigt hø, og ville ønske jeg bare kunne grave mig ned...

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Men hvad så hvis du vælger at få det?? Skrider han så??

Synes godt nok ikke at det er en fair måde at sætte det op på.. Han vil j have dig til at vælge mellem ham og et ufødt barn. 

Du skal gøre præcis hvad din mavefornemmelse siger dig.. Det er KUN dig der skal stå tilbage med en lorte følelse hvis du fortryder..

STOR 

Det ser ud til at hvis jeg vælger det bliver jeg alene med 3 unger... Men hellere alene med 3 unger..... End alene med 2 fordi man ikke kan tilgive ham for det valg han satte en i, og samtidig er ulykkelig over det valg man tog....

Så hellere alene med 3....

Jeg håber dog at han vil vende sig til tanken....

Det helt store problem i det her er dog økonomien... Og det kan jeg også godt forstå, vi står ikke alt for godt i det.... Men det gjorde vi heller ikke med den første og det er sgu gået ubeklageligt alligevel..

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Noget nyt?

Hej Søde...

Tja jeg var til scanning i fredags sammen med kæresten for at finde ud af hvor langt jeg er henne...

5 uger.. så det er ikke så langt som først antaget, min livmoder er bare meget stor.... Har dog så gået og blødt hele weekenden her... vil tro det er pga bekymringer... Vil snakke med lægen på mandag om blodprøve for at se om de kan se om mit Hcg stiger eller falder.... Vil ikke gå og have "ondt" i maven over noget som måske allerede på naturens vejne er besluttet...

Men alt tyder på at hvis jeg stadig er gravid og vælger at beholde det så bliver jeg alene med 3 børn... Men Igen hellere alene med 3 børn end alene med 2 børn fordi man valgte en abort og aldrig kunne tilgive kæresten...

Det hele er bare svært.... Økonomien og pladsen er ikke det vi har allermest af og kan da selvfølgelig godt se at det ikke bliver bedre med endnu en lille, men derfra og så til at beslutte sig for en abort, det kan jeg bare ikke...

Ser gravide og barnevogne alle vejne... og må indrømme at jeg faktisk ikke har set min bedste venindes lille Dreng endnu, fordi jeg er bange for hvordan jeg vil reagere... Han blev født den aften jeg fandt ud af jeg var gravid og det vil jeg bare altid huske på...

Nu mine 2 unger herhjemme i disse dage siger " JEG ELSKER DIG MOR !!!! " Ja så tuder jeg, for det vil den lille Bebs som ligger i min mave også en dag sige...

Jeg elsker min kæreste og det gør rigtig ondt indeni, at han står så fast i det her som han gør, Vi har været sammen i snart 10 år og igennem rigtig rigtig mange ting, men det her bliver måske dråben, det gør ondt hele tiden at have i baghovedet... Så jeg håber snart at vi kan få en afklaring på det her..

Jeg tuder mere eller mindre hver dag, ville så gerne råbe ud i verden at jeg er gravid... og jeg venter mig et 3. lille mirakel som virkelig bare har valgt mig som sin Mor !!!!

Nå, men alt i alt er at jeg håber at jeg ved lægen i næste uge igennem blodprøver kan få svar på om der stadig er en lille bebs derinde eller om naturen har taget valget for mig..

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Tænker også på hvad manden forestiller sig at han vil gøre hvis du ikke får en abort?

Hvis han vitterlig ikke ønskede flere børn, burde han jo blive stereliseret efter den sidste...

Anyway, jeg synes man TYDELGT kan læse at du ønsker det her barn... BEHOLD DET!

Han har skam også haft snakket om at blive steriliseret, men har hele tiden udskudt det....

Og som vi snakkede med lægen om i fredags....

Mini Piller, Pco og meget sjælden Sex, er jo ikke fordi at det ligger på den største chance for at skulle blive gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.