Fuck pis lort.... biip biiiip bip bip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Hvor er du sød... Super mange tak... Ved slet ikke hvad jeg skal sige... går konstant ud og tjekker op om den nu er god nok... Har lagt mig i stuen så jeg ikke forstyrrer kæresten...

Puhhh.... Øv øv... Havde håbet at HVIS jeg skulle blive så heldig at blvie gravid 3 gang.. Så skulle det være ren lykke og et kæmpe ønskebarn... ikke at de andre ikke også er det.... men de er begge kommet lidt bag på os.. især nu vi har skullet øve ekstra nu jeg har PCO...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv...

Jeg er bestemt glad... Elsker at være gravid, men mine graviditeter går desværre altid dårligt og jeg ender med at være indlagt det meste af tiden... Så dette her skræmmer mig også, og har ikke lyst til heller at skulle miste min dejlige kæreste.... Men en abort ligger mig bare så langt fra...

Jeg får helt ondt i maven ved tanken om hvis du skulle have en abort, ISÆR når du har svært ved at blive gravid. Jeg har en lille datter på 3 måneder som bare er GUDESKØN og bare tanken om at jeg engang havde chancen for at slå hende ihjel (helt lovligt) skræmmer mig så meget. 

Hvis jeg var dig, ville jeg lade vær' at sige noget til kæresten før uge 13, så han ikke på nogen måde kan få gennemført en abort.... (men det er bare mig) 

Kan godt forstå at tankerne omkring alt dette er super overvældende og at du skal ud med dem. Har du været ved lægen? 

Jeg tror ikke en abort er svaret for dig, du vil aldrig komme over det og aldrig tilgive dig selv. 

Jeg mener 100 % at du gerne må ringe til mig, jeg vil meget gerne snakke med dig om alt det her og støtte dig i at beholde barnet, selv hvis andre er imod det. Jeg ved ikke lige om jeg bare kan skrive mit nummer her, men gør det gerne, hvis du ikke vil give dig selv til kende i en privat besked. 

Jeg brænder allerede for min nr. 3 og heldigvis tror jeg godt jeg kan få min mand med på den. 

Jeg synes du skal tillade dig selv at være glad indeni, - der er en lille spire som snart slår sit første slag med hjertet (hvis ikke det allerede gør ) 

Knus

1000Ben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Anonym trådstarter

Bomben er nu sprunget og kæresten står fast han vil IKKE have flere børn..... Han vil støtte og være der for mig 100 % hvis jeg vælger en abort....

Jeg skal scannes i morgen kl 11.30 for at se hvor lagt jeg er henne... lægen mente 9 uger.... Så det er jeg spændt på nu.... Vil ikke se med på skærmen for så kan jeg da slet slet ikke..... hvilket jeg ikke kan i forvejen.... Jeg føler virkelig at jeg slår det lille barn ihjel.. 

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Jeg får helt ondt i maven ved tanken om hvis du skulle have en abort, ISÆR når du har svært ved at blive gravid. Jeg har en lille datter på 3 måneder som bare er GUDESKØN og bare tanken om at jeg engang havde chancen for at slå hende ihjel (helt lovligt) skræmmer mig så meget. 

Hvis jeg var dig, ville jeg lade vær' at sige noget til kæresten før uge 13, så han ikke på nogen måde kan få gennemført en abort.... (men det er bare mig) 

Kan godt forstå at tankerne omkring alt dette er super overvældende og at du skal ud med dem. Har du været ved lægen? 

Jeg tror ikke en abort er svaret for dig, du vil aldrig komme over det og aldrig tilgive dig selv. 

Jeg mener 100 % at du gerne må ringe til mig, jeg vil meget gerne snakke med dig om alt det her og støtte dig i at beholde barnet, selv hvis andre er imod det. Jeg ved ikke lige om jeg bare kan skrive mit nummer her, men gør det gerne, hvis du ikke vil give dig selv til kende i en privat besked. 

Jeg brænder allerede for min nr. 3 og heldigvis tror jeg godt jeg kan få min mand med på den. 

Jeg synes du skal tillade dig selv at være glad indeni, - der er en lille spire som snart slår sit første slag med hjertet (hvis ikke det allerede gør ) 

Knus

1000Ben

Anmeld

3. november 2011

kirsti

Anonym skriver:

Bomben er nu sprunget og kæresten står fast han vil IKKE have flere børn..... Han vil støtte og være der for mig 100 % hvis jeg vælger en abort....

Jeg skal scannes i morgen kl 11.30 for at se hvor lagt jeg er henne... lægen mente 9 uger.... Så det er jeg spændt på nu.... Vil ikke se med på skærmen for så kan jeg da slet slet ikke..... hvilket jeg ikke kan i forvejen.... Jeg føler virkelig at jeg slår det lille barn ihjel.. 

Den sætning var jeg lidt målløs over! Hvad så hvis du ikke vil have en abort!

Du skal gøre hvad du selv føler hvis han virkelig elsker dig så skal han nok vende sig til tanken! Når du er så meget imod abort som du skriver så risikere du at forholdet går i stykker hvis du lader dig presse til en abort da du jo nok vil give ham skylden for aborten. Jeg tror ihvert fald jeg ville føle det sådan

Anmeld

3. november 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Men hvad så hvis du vælger at få det?? Skrider han så??

Synes godt nok ikke at det er en fair måde at sætte det op på.. Han vil j have dig til at vælge mellem ham og et ufødt barn. 

Du skal gøre præcis hvad din mavefornemmelse siger dig.. Det er KUN dig der skal stå tilbage med en lorte følelse hvis du fortryder..

STOR 

Anmeld

3. november 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Åhhh jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... har virkelig brug for at komme af med det her....

Først vil jeg starte med at sige KÆMPE Tillykke til min skønne veninde som Tirsdag aften ca 22.15 fødte en dejlig  velskabt dreng..... Og da jeg havde siddet lidt og glædet mig over den begivenhed.. Sad jeg og begyndte at ligge 2 og 2 sammen...... ømme bryster... humørsvingninger.... Jag i understellet og minus mens i snart 3 mdr, bort set fra nogle MEGET små blødninger som jeg er vant til da jeg har PCO.... Kan ikke rigtig slå tanken til ro så beslutter mig for lige at tage en test hvis jeg altså har en hjemme..... Efter lidt roden rundt på badeværelset finder jeg en test... Skal, skal ikke... kan jo lige vente til i morgen med frisk tappet urin, men nej ved bare at jeg vil ligge og spekulere hele natten... Så vil bare lige have ud af systemet at den selvfølgelig ikke er der... jeg tager jo mine minipiller... og har taget dem hver dag... og lagt sammen med min pco...... Vi har i forvejen 2 skønne børn, og manden har meldt klart ud at han IKKE ønsker et barn nr 3.... Jeg syntes nu heller ikke tiden er til det lige nu, men har altid godt kunne tænke mig en efternøler....

Nå, men jeg når ikke engang at ligge testen fra mig før jeg kan se de 2 MEGET positive streger... FUCK FUCK FUCK....

ANER virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. Kæresten og jeg har i de sidste uger gået og bidt lidt af hinanden, slet ikke i en grad der betyder vi er ved at gå fra hinanden, bare sådan mere misforståelser og fnidder fnadder....

Jeg har i forvejen en tid ved lægen i morgen eftermiddag, men kan ikke finde ud af om jeg skal sige noget til hende, men igen kunne det være meget rart at vide hvor langt man er henne også i forhold til en abort.... Som jeg er ret sikker på Kæresten vil tvinge mig ud i, men jeg er bare så stor modstander af det.... FUCK FUCK...

Den eneste veninde som jeg stoler på og som jeg ville kunne snakke med det om, er netop selv lige for få timer siden blevet Mor, så derfor vælger jeg at skrive det herinde og kommer ud med det...

Nu får jeg da bare slet INGEN søvn...

Aner ikke hvordan jeg skal få det sagt til kæresten, jeg ved han i forvejen er presset for tiden på jobbet og virker som en der er ved at få en god vinterdepression... har bare ikke lyst til at gøre det hele endnu mere svært for ham...

Håber dette har lettet mit hjerte lidt så jeg forhåbentlig kan få lidt søvn

tjah... det er jo altid svært udefra at komme med gode råd i sådan en sag når jeg hverken kender dig eller din kæreste.

var jeg dig og var din kæreste som min er. havde jeg valgt at lægge kortene på bordet og som voksne tage den beslutning i fællesskab, bare for at du ikke går og holder det hemmeligt for ham, for det kommer der ikke noget godt ud af.. hemmelighedsklammeri er bare ikke okay når man er i et forhold. (lige pånær hemmelighedsklammeri ang gaver og overraskelser og lignende)  det er jo jer begge to's barn. og ja. du kan være forholdsvist langt henne allerede til at du snart har sidste frist for abort hvis det er det valg der bliver truffet..

op til lægen med dig og læg kortene på bordet..

og så er det bare at bide i det sure æble og fortælle manden det. det er sådan nogle ting der kan ske når man dyrker sex ved du nok. og minipiller er kun sikre hvis man husker at tage dem til tiden, og det er kun 99,9 %... 

håber det løser sig.. 

Anmeld

3. november 2011

eliasogmor

puh ha.... hvor er det synd for dig...

Anmeld

4. november 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Åhhh jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv... har virkelig brug for at komme af med det her....

Først vil jeg starte med at sige KÆMPE Tillykke til min skønne veninde som Tirsdag aften ca 22.15 fødte en dejlig  velskabt dreng..... Og da jeg havde siddet lidt og glædet mig over den begivenhed.. Sad jeg og begyndte at ligge 2 og 2 sammen...... ømme bryster... humørsvingninger.... Jag i understellet og minus mens i snart 3 mdr, bort set fra nogle MEGET små blødninger som jeg er vant til da jeg har PCO.... Kan ikke rigtig slå tanken til ro så beslutter mig for lige at tage en test hvis jeg altså har en hjemme..... Efter lidt roden rundt på badeværelset finder jeg en test... Skal, skal ikke... kan jo lige vente til i morgen med frisk tappet urin, men nej ved bare at jeg vil ligge og spekulere hele natten... Så vil bare lige have ud af systemet at den selvfølgelig ikke er der... jeg tager jo mine minipiller... og har taget dem hver dag... og lagt sammen med min pco...... Vi har i forvejen 2 skønne børn, og manden har meldt klart ud at han IKKE ønsker et barn nr 3.... Jeg syntes nu heller ikke tiden er til det lige nu, men har altid godt kunne tænke mig en efternøler....

Nå, men jeg når ikke engang at ligge testen fra mig før jeg kan se de 2 MEGET positive streger... FUCK FUCK FUCK....

ANER virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. Kæresten og jeg har i de sidste uger gået og bidt lidt af hinanden, slet ikke i en grad der betyder vi er ved at gå fra hinanden, bare sådan mere misforståelser og fnidder fnadder....

Jeg har i forvejen en tid ved lægen i morgen eftermiddag, men kan ikke finde ud af om jeg skal sige noget til hende, men igen kunne det være meget rart at vide hvor langt man er henne også i forhold til en abort.... Som jeg er ret sikker på Kæresten vil tvinge mig ud i, men jeg er bare så stor modstander af det.... FUCK FUCK...

Den eneste veninde som jeg stoler på og som jeg ville kunne snakke med det om, er netop selv lige for få timer siden blevet Mor, så derfor vælger jeg at skrive det herinde og kommer ud med det...

Nu får jeg da bare slet INGEN søvn...

Aner ikke hvordan jeg skal få det sagt til kæresten, jeg ved han i forvejen er presset for tiden på jobbet og virker som en der er ved at få en god vinterdepression... har bare ikke lyst til at gøre det hele endnu mere svært for ham...

Håber dette har lettet mit hjerte lidt så jeg forhåbentlig kan få lidt søvn

Noget nyt?

Anmeld

4. november 2011

Holbæktrunten

Tænker også på hvad manden forestiller sig at han vil gøre hvis du ikke får en abort?

Hvis han vitterlig ikke ønskede flere børn, burde han jo blive stereliseret efter den sidste...

Anyway, jeg synes man TYDELGT kan læse at du ønsker det her barn... BEHOLD DET!

Anmeld

4. november 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg syntes slet ikke at din kæreste bare skal have det sidste ord i den her sag! Når du har været ved scanning, så tag en snak med ham igen! ... For som flere af de andre skriver, så kan eller skal han ikke tvinge dig til at få en abort.. Håber du får tænkt og truffet den beslutning DU har det bedst med! ... Stort knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.