Ditte_Marie skriver:
Jeg ved godt at jeg burde være sk*de ligeglad - og det er jeg tildels også..
Jeg lavede egentlig først denne tråd anonym - men ombestemte mig da det er lidt nemmere at forholde sig til, når i kender navnet.
Vores datter skal hedde Bella Elina 
Men det er bare ikke fedt når folk spørger: Hvad skal hun så hedde?
Først så siger de "hvad?", så må man jo fortælle det igen. Men når man så får en "
" eller "
" reaktion, så er det sgu ærligt talt ikke særlig fedt. Jeg har slet ikke lyst til at svare, når folk spørger.
Og min svigerfamilie kan dårligt huske hendes navn. 

Jeg er nok lidt for nærtagende - men forleden sammenlignede min gamle kollega navnet med en hest, og spurgte om det var en hest vi fik... fordi hendes niece legede med noget heste-legetøj som vidst hedder Bella Sara.
Jeg synes bare det er virkelig øv - for jeg kan rigtig godt lide det navn, og selvfølgelig må folk stille spørgsmålstegn ved det.. men man kan jo gøre det lidt diskret.
Åh.. jeg var bare så meget i tvivl om navnet i starten, men vi fandt ud af at selvfølgelig skulle hun hedde det - men nu er jeg blevet lidt i tvivl igen
ihh.
Undskyld mit sure opstød - tak fordi du læste med. 
syntes det er et smukt navn - op i r.... med hvad andre syntes... folk reagerede også forskelligt da jeg fortalte min pige skulle hedde Liva - da det jo er et oooldgammelt navn - men JEG syntes det er smukt