Hvad skændes I om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Frk-Lotusblomst

Her skændes vi om så meget...

Som oftest skændes vi om arbejdsfordelingen... Ting jeg igen og igen skal gentage for ham som han åbenbart bare ikke vil høre efter. Ting der er blevet gjort men som er gjort forkert... - hvorfor ejg gør det meste selv elelr SAMMEN med kæresten så disse misforståelser opstår..

Og så kan vi godt skændes om økonimi. Godt nok ikke så meget indenfor de seneste 1,5 år da kæresten har fået en kæmpe kursus i økonomi og rådighedsbeløb og udgifter.

Min kæreste er ret konfliktsky (jeg har dog heldigvis fået banket i hovedet af ham at hvis jeg opføre mig som en kælling skal han sku bare sige det.) og jeg er ret.. hmmm. krævende, dominerende, svær at stille tilfreds og jeg har nogen underlige men klare holdninger/grænser.

Nogengange tager jeg sku hatten af for mig kæreste. Jeg er sku ikke altid lige nem at leve sammen med, det ved jeg godt... Han holder mig dog ud og vi elsker hinanden. Så pyt med at han nogengange lukker af og jeg brænder af. HAHAHA.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Corn

Mamalou skriver:

Jeg tager hatten af for din ærlighed! Det var der ikke mange kvinder der ville indrømme!

man kan vel sige at vi har hver vores kompetencer... for udover at vaere konfliktsky, saa er han manipulerende... 

og jeg er dominerende men har nemt til daarlig samvittighed. 

dvs hvis jeg dominere og han ikke kan traenge igennem, er han hamrende god til at give mig problemer med samvittigheden... skal jeg en sjaelden gang ud, sidder han med drengene ig siger fx at nu gaar mor ra os, ig vupti har jeg det skidt med at tage fra ungerne....

Anmeld

2. november 2011

MinNoah

Tja vi kan også sagtens diskutere/skændes over både små og store ting... Vi er begge to nogle der rigtig gerne "vil have ret".

Men generelt er det også arbejdsfordelingen, og lidt ang. opdragelse af vores søn da kæresten er mere hård i tonen end jeg er når vores søn gør noget han ikke må... Derudover kan vi skændes lidt over hinandens familier, jeg har et temmelig dårligt forhold til min svigermor.

Økonomi skændes vi ikke om (endnu) har lige købt hus, så måske det kommer?!  Men økonomien styrer jeg med hård hånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.