Hvad skændes I om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

livhemdrup

Hmmmm den var faktisk lidt svær hvor utrolig det end lyder. Så tror jeg ikke det har haft den ikke fornøjelse endnu. Vi har ikke skændtes om noget. Men det kommer nok en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

lottemusen

Vi kommer tit op at skændes over arbejdsfordelingen. Jeg synes han laver for lidt, og han mener at han laver nok, idet han arbejder flere timer om ugen end mig.

Han kommer fra en meget traditionel familie, hvor han hjalp sin far i stalden og hans søster og mor lavede alt husarbejde. Så derfor er han overhovedet ikke vant til at lave sådan nogle ting. 

Jeg er derimod vokset op i en familie hvor hele familien hjalp til. Far, mor, bror og søster. 

Så man kan sige at modsætninger mødes, men hvorfor er der ingen der har fortalt mig, at det er så svært at ændre min mands vaner??? 

Anmeld

1. november 2011

Chr-Hei

Her skændes vi heller ikk ret tit , kan faktisk ikk mindes hvornår vi sidst har gjort det. Måske under min graviditet??

Men vi diskuterer da engang imellem om de ting som i kære piger så fint nævner.. Dog ikke om økonomi det har vi faktisk aldrig skændtes om for den er nu engang som den er.. vi bruger penge på det vi hver især vil på trods af fælles økonomi, men mon ikke bare mænd generalt er sådan? Er i hvertfald holdt op med sige noget herhjemme og prøver nogle gange bare lade det flyde (men vare ikke så længe af gangen) og mon ikke det er det de kære mænd ved?

Anmeld

1. november 2011

Isabeau

Camulla skriver:

Hej I dejlige mennesker!

Jeg er ved at blive vanvittig herhjemme til tider!  Vi skændes så meget om økonomi, det er næsten det eneste vi skændes om, dog kommer børneopdragelse derefter... Men Dr. Phil siger jo også at økonomi er det største skilsmissegrundlag i USA og det tror da pokker! Det forstår jeg godt...

Er bare nysgerrig... Hvad skændes I om? 

Vi skændtes også for det meste om penge; har idag fået at vide at vi ikke kan få boligsikring alligevel, selvom vi var lovet 955 kr. Pga. et loft, som MÅSKE blev fjernet efter nytår...? Så nu skal budgettet gennemgåes igen, igen!!  

Vi er næsten lige flyttet sammen og nu blir ALLE mine penge brugt på regninger og gemalen betaler, udover hans egne regninger, til madkontoen. I lommepenge har vi 300 kr, med mindre der er penge tilbage på madkontoen? 

Nu leder vi efter anden bolig - den her er alt for dyr!! 

Anmeld

1. november 2011

Isabeau

Isabeau skriver:

Vi skændtes også for det meste om penge; har idag fået at vide at vi ikke kan få boligsikring alligevel, selvom vi var lovet 955 kr. Pga. et loft, som MÅSKE blev fjernet efter nytår...? Så nu skal budgettet gennemgåes igen, igen!!  

Vi er næsten lige flyttet sammen og nu blir ALLE mine penge brugt på regninger og gemalen betaler, udover hans egne regninger, til madkontoen. I lommepenge har vi 300 kr, med mindre der er penge tilbage på madkontoen? 

Nu leder vi efter anden bolig - den her er alt for dyr!! 

Men egentlig ikke særlig tit faktisk... heldigvis!

Anmeld

1. november 2011

NinaNymannMadsen

min kæreste har ADHD så nogen dage skal der ikk meget til for at vi begynder at skændtes eller diskutere.

det er om ting som økonomien, opdragelsen af vores børn, hvem der gør mest med børnene, hvem der rydder mest op. vasketøjet, computerspil, gæster (kæresten har rigtig tit gæster og de lytter aldrig til mig kun til ham) hvem der skal lave mad uh jamen jeg kunne blive ved. tror ikk der er den ting vi ikk kan skæntes om. men nu sker det ikke sådan tit længere forhold til hvad det har været.

Anmeld

1. november 2011

Muffin_girl

Camulla skriver:

Hej I dejlige mennesker!

Jeg er ved at blive vanvittig herhjemme til tider!  Vi skændes så meget om økonomi, det er næsten det eneste vi skændes om, dog kommer børneopdragelse derefter... Men Dr. Phil siger jo også at økonomi er det største skilsmissegrundlag i USA og det tror da pokker! Det forstår jeg godt...

Vi skændes mest om økonomi i starten.. Nu skændes vi om daglige pligter, aftaler og regninger... 

Anmeld

1. november 2011

Isabella_mor

vi skændes aldrig rigtig... vi kan have diskussioner eller dage hvor vi er uenige. men vi går ikke op i at skulle have en dårlig stemning herhjemme..

men dage hvor det kunne føles somom at vi skændes er når jeg ikke føler jeg får nok opmærksomhed eller nok kærlighed, nus, kys, og den slags.. når jeg tager de emner op, så bliver kæresten lidt irriteret, men det er primært fordi at han slet ikke har de samme behov som jeg har... og så kan han ikke rigtig se hvad problemet er, og så kan jeg godt blive lidt gal på ham... 

Anmeld

1. november 2011

Peanut

Vi skændes ikke, vi diskuterer sådan lidt i perioder.. Lige nu er vi i en periode hvor der ikke er det store  

Når vi skændes, er det HELT oppe i det røde felt, og hvor den ene oftest vælger at gå en tur eller lign. men det er kun sket 2-3 gange på 6 år. Derfor kalder jeg dagligdags-uenigheder for diskussioner. For jeg mener at skænderi er noget værre end det vi har 

Men når det er, er det sådan noget som at vi begge mener at den anden roder for meget, og skal rydde mere op. Jeg ved så at det er HAM der roder mest! 

Så er det sådan noget med at man altid spørge om han ikke lige tager opvasken, i stedet for at han selv gør det..

Anmeld

1. november 2011

morethanperfect

Camulla skriver:

Hej I dejlige mennesker!

Her er det økonomien der driller .. 
Men vi skændes aldrig som sådan , mere diskuterer ...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.