Hvad skændes I om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Mor til Mike

Vi skændes virkelig ALDRIG, og har aldrig gjort .. Og det er jeg ovenud lykkelig over. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

SjeBets

Vi skændes stort set ikke. han gider ikke så han lader mig være sur og rase ud. Men aldrig økonomi, måske fordi han har en meget meget sund økonomi, og er ikke nærrig. Det jeg kan blive sur over er hans priviotering til tider, men ja vi snakker faktisk rigtig godt om tingene, ingen unger jeg stadig er vild forelsket i manden 

Anmeld

1. november 2011

Sommersko

isabellamor skriver:

vi skændes aldrig rigtig... vi kan have diskussioner eller dage hvor vi er uenige. men vi går ikke op i at skulle have en dårlig stemning herhjemme..

men dage hvor det kunne føles somom at vi skændes er når jeg ikke føler jeg får nok opmærksomhed eller nok kærlighed, nus, kys, og den slags.. når jeg tager de emner op, så bliver kæresten lidt irriteret, men det er primært fordi at han slet ikke har de samme behov som jeg har... og så kan han ikke rigtig se hvad problemet er, og så kan jeg godt blive lidt gal på ham... 

hvor sjovt. akkurat det samme hjemme hos os, Vi har været sammen i  år (siden vi var 15), og vi har aldrig haft sådan et rigtig skænderi..

Anmeld

1. november 2011

Isabella_mor

A.S. skriver:

hvor sjovt. akkurat det samme hjemme hos os, Vi har været sammen i  år (siden vi var 15), og vi har aldrig haft sådan et rigtig skænderi..

den skrev ikke hvor mange år.  

vi har været sammen i snart 5 år

Anmeld

1. november 2011

LR85

Hvor er det sjovt a se hvor mange der har skænderier om økonomien. 

Herhjemme skændes vi aldrig om pengene da vi har én konto til alle regninger, resten a ens indkomst er til sig selv som den anden ikke kan blande sig i  

Vi skændes dog om arbejdsopgaver i hjemmet

Anmeld

1. november 2011

lillekylling

Camulla skriver:

Hej I dejlige mennesker!

Jeg er ved at blive vanvittig herhjemme til tider!  Vi skændes så meget om økonomi, det er næsten det eneste vi skændes om, dog kommer børneopdragelse derefter... Men Dr. Phil siger jo også at økonomi er det største skilsmissegrundlag i USA og det tror da pokker! Det forstår jeg godt...

Er bare nysgerrig... Hvad skændes I om? 

Økonomi! at pengene flyver ud til højre og venstre til ligegyldige ting. hunde opdragelse, oprydning. arbejdsfordeling.

Anmeld

1. november 2011

june1987

Det gør vi faktisk heller ikke 

Anmeld

1. november 2011

TWT

Naannaa87 skriver:

men kan da nævne toiletbrættet, når manden har barberet sig og har ''glemt'' nogle hår i håndvasken, økonomien, når vandflasken i køleskabet kun står tilbage med en bundslat når man er mest tørstig, hvorfor han endnu ikke har lært at bruge vaskemaskinen, om han synes at gulvet ligner en vasketøjskurv

skal jeg blive ved ?

Man skulle næsten tro at vi havde den samme mand

Anmeld

1. november 2011

FrkT

Her skændes vi klart mest om økonomien og opdragelsen af vores dyr (især hvad de skal have og ikke skal have at spise - Jens er meget gavmild af sig, og giver gerne dyrene en masse, hvor jeg generelt ikke synes de skal have ting med sukker i, for de bliver sq så hyperaktive af det ligesom små børn, og så synes jeg ikke de skal overforkæles, for de bliver så forvænte af det og sidder klar så snart vi får noget, fordi de FORVENTER de også får - det er et punkt vi nok aldrig bliver enige på...)... så har vi skændtes lidt i starten om hinandens grænser, eller ikke skændtes men diskuteret, men det er efterhånden flere år siden...

Anmeld

1. november 2011

Camulla

Kan se at flere skriver at de ikke skændes, men mere diskuterer. Det er også det vi gør og det jeg mener, jeg bruger bare altid ordet "skændes" i stedet for "diskutere", for mig er det det samme Næsten... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.