Hvad skændes I om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.286 visninger
42 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Camulla

Hej I dejlige mennesker!

Jeg er ved at blive vanvittig herhjemme til tider!  Vi skændes så meget om økonomi, det er næsten det eneste vi skændes om, dog kommer børneopdragelse derefter... Men Dr. Phil siger jo også at økonomi er det største skilsmissegrundlag i USA og det tror da pokker! Det forstår jeg godt...

Er bare nysgerrig... Hvad skændes I om? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Na-Wi

haha vi kan skændes om alt der er jo altid dårlige perioder i et forhold der bare er oplagt til en god diskution / skænderi om hvad der nu lige irritere os

Anmeld

1. november 2011

Corn

penge og arbejdsfordeling.... men vi skaendes ikke ret tit. 

Min mand er ret konfliktsky og jeg er dominerende

Anmeld

1. november 2011

Na-Wi

men kan da nævne toiletbrættet, når manden har barberet sig og har ''glemt'' nogle hår i håndvasken, økonomien, når vandflasken i køleskabet kun står tilbage med en bundslat når man er mest tørstig, hvorfor han endnu ikke har lært at bruge vaskemaskinen, om han synes at gulvet ligner en vasketøjskurv

skal jeg blive ved ?

Anmeld

1. november 2011

PernilleogDennis

Herhjemme har manden ADD så der skal ikke meget til at få ham op i det røde felt, Vi skændtes om alt.. Lige fra hvis der er hvis skyld til de større ting self.

Men det er ham der får det røde herhjemme og det har har han ca 5 ud af de 7 dage

Anmeld

1. november 2011

Camulla

Naannaa87 skriver:

men kan da nævne toiletbrættet, når manden har barberet sig og har ''glemt'' nogle hår i håndvasken, økonomien, når vandflasken i køleskabet kun står tilbage med en bundslat når man er mest tørstig, hvorfor han endnu ikke har lært at bruge vaskemaskinen, om han synes at gulvet ligner en vasketøjskurv

skal jeg blive ved ?

Ha ha! Det er lige præcis de samme ting her! 

Jeg er bare holdt op med at nævne de ting der går mig på ved ham, men han nævner konsekvent hvis jeg gør noget forkert! 

Og det med vandflasken... Her skælder han ud over at der skal stå koldt vand i køleskabet, for det koster for meget i strøm?! Han mener at det i vandhanen er lige så koldt?! Der giver jeg mig ikke! Jeg skal have vand i køleskabet, ligesom jeg skal bruge tørretumbleren! Det er også for dyrt...

Anmeld

1. november 2011

Na-Wi

Camulla skriver:

Ha ha! Det er lige præcis de samme ting her! 

Jeg er bare holdt op med at nævne de ting der går mig på ved ham, men han nævner konsekvent hvis jeg gør noget forkert! 

Og det med vandflasken... Her skælder han ud over at der skal stå koldt vand i køleskabet, for det koster for meget i strøm?! Han mener at det i vandhanen er lige så koldt?! Der giver jeg mig ikke! Jeg skal have vand i køleskabet, ligesom jeg skal bruge tørretumbleren! Det er også for dyrt...

haha de er ikke rigtige kloge de mænd der .. man kan nemt grine lidt af dem, tror bare aldrig de lærer de små irriterende ting der går os på og sådan skal det nok også bare være

Anmeld

1. november 2011

Frk.S

Vi skændes heldigvis ikke ret tit - og det er ikke fordi der er et eller andet specielt emne vi skændes over.

Dog skændes vi ALDRIG over økonomi!! Det kan jeg i hvert fald aldrig mindes at vi har gjort.

Anmeld

1. november 2011

come2

Vi skædtes os rigtig sjældent.

Og ikke over økonomi, for vi har hver vores.

Anmeld

1. november 2011

lio

Jeg undrer mig nogen gange over det med økonomi, (har jo hørt at det er det emne der bliver diskuteret mest) men det er vi aldrig uenige om herhjemme, vi har hver vores økonomi og følles regninger så kan heller ikke se hvad der skulle være uenigheder om, det fungerer fint her.

Men vi kan skændes om følelsesmæssigt belastende emner, som nogen jeg er ked af og at han ikke forstå mine følelser, men selvom det næsten aldrig er min kæreste det handler om så er dem ham jeg skændes med.

Tror vi skændes 1 gang om måneden, ellers er det smådiskutioner som vi får rod på med det samme, da vi ikke gider gå og grue en hel dag eller mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.