Jeres første møde med baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg kom herind ganske tilfældigt.
Ifølge med planlægning af Projekt baby foreslog min veninde at jeg kom ind på babygalleriet.dk. Jeg kunne ikke helt huske hvad siden hed og skrev derfr bare baby.dk jeg oprettede mig og sagde så til min veninde at nu var jeg på siden og hvad hun hed. Jeg kunne bare ikke finde hende. Og det var jo så fordi jeg var røget på den forkerte side. HIHI. Men jeg er blevet hængende.

AND I LOOOOVE IT:

Her er altid tid til en sludder for en sladder, alvorssnak, gode råd eller fnidderfnadder i et vis omfang.

Glaaaaaaaad for du er her.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Glaaaaaaaad for du er her.... 

Orrrrh.
I lige måde søde

Anmeld

2. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Orrrrh.
I lige måde søde

Anmeld

2. november 2011

dorthemus

Jeg kon ind på siden i sommeren 2009 pga Zafir som er min niece. Jeg stod og skulle insemineres og søgte en masse informationer om det at få barn med donor. Det viste sig så bare, at der ingen var som jeg herinde så dengang var jeg den første Mit første møde var knap så positivt for jeg blev godt og grundigt høvlet for min beslutning af især en bestemt bruger, som ikke er her mere. Det viste sig dog, at hun selv havde fået barn med donor engang Siden har været et fantastisk sted at være for mig. Og jeg har nydt at følge med i folks liv og så har den givet mig venner for livet, uden for cyberspace

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.