Jeres første møde med baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.593 visninger
43 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Karo

Jeg sider her og tænker at det kunne være lidt sjovt at høre hvordan vi alle er "endt" herinde

Jeg kom hertil sammen med en masse andre da den baby side vi ellers brugte blev forladt af ledelsen og langsomt svandt ind til en skygge af sig selv. Os der var tilbage besluttede at rykke teltpælene op og "flytte". Og baby.dk blev siden vi flyttede til.

Til at starte med var det meget uoverskueligt herinde da vi var van til noget andet. Men staff var så søde og imødekommende at de oprettede en gruppe til alle os så vi stadig kunne finde hinanden, og så kunne vi med hjælp af hinanden finde ud af hvordan siden ellers var skruet sammen.

Det er nu over 2 år siden og jeg er her stadig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Fru Nielsen

Åhhh det er 2½ år siden jeg oprettede mig, dengang med andet navn. Jeg havde været på andre sider, men har syntes de andre var svære og bruge og slet ikke noget for mig....

Jeg fandt så baby.dk og har været her siden, dog med en lille pause på ca 2 mdr, fordi jeg trængte til lige at komme lidt væk fra siden efter lidt bøvl.

Jeg vendte tilbage med nyt syn på sagen og jeg elsker at være her.... Her er så mange skønne kvinder og jeg nyder jeres selvskab!!

Anmeld

1. november 2011

132319

Jeg fandt siden for lidt over et år siden, i forbindelse med Zafirs fødsel

Ikke fordi jeg så fødslen men pga. medieomtalen.

Jeg havde en anden profil som jeg slettede efter noget tid og kort tid efter oprettede jeg denne.

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Jeg har været her i 3 år om nogle dage.... 

Jeg fandt vejen herinde da jeg googlede efter et eller andet, kan ikke huske hvad... Men hvert fald noget med baby... På det tidspunkt ventede jeg Julie.... 

Jeg oprettede mig, og var faktisk først aktiv et par mdr efter jeg havde født Julie... 

Anmeld

1. november 2011

An&Jo

tjoo, jeg havde i starten brug for en side hvor jeg kunne være mere anonym end jeg var på den anden jeg er på, da jeg løb ind i en masse personlige problemer og havde en meget hård periode..

så jeg googlede babysider på nettet og frem kom baby.dk og det jeg faldt for var faktisk anonym funktionen så man ikke behøvede at lægge navn til alt hvad man skriver hvis det er lidt for følsomt..

så thumbs up til Baby.dk for en helt fantastisk side..

Anmeld

1. november 2011

Karo

132319 skriver:

Jeg fandt siden for lidt over et år siden, i forbindelse med Zafirs fødsel

Ikke fordi jeg så fødslen men pga. medieomtalen.

Jeg havde en anden profil som jeg slettede efter noget tid og kort tid efter oprettede jeg denne.

Jeg mener faktisk at kunne husk at der i tiden omkring Zafirs fødsel var rigtig mange nye medlemmer.

Anmeld

1. november 2011

Stjernestoev

Jeg kom hertil for at sælge hjemmesyet babytæpper.
Nu sælger jeg det slet ikke længere, men bruger kun siden til debatter. Selvom jeg ikke har hverken kæreste eller børn, så er det alligevel skønt at lære en masse, så er man jo lidt forberedt på det hele.
Jeg har set en masse stærke personligheder herinde, og det er ret fascinerende :-)

Anmeld

1. november 2011

AnneBJ

Jeg har været her snart 2 år! Jeg meldte mig ind fordi jeg var MAX klar til baby, men min kæreste var ikke klar. Så jeg brugte en masse tid på at skrive med andre skrukke kvinder, og pludselig en dag var kæresten klar! Det kunne jo deles med de skønne kvinder herinde, når nu ingen skulle vide vi var i gang med PB!

Ligeså var det herinde den positive test blev offentliggjort, scanningsbilleder, babyens køn og de hemmelige planer om igangsættelse. Der blev opdateret da han var født, og der blev svaret på den ene spørgsmål efter det andet om amning, søvn, bleer, sygdom, tænder og tigerspring!! 

Jeg har set andre babysider/fora rundt omkring, men synes bedst om baby.dk. Designet, funktionerne osv., tiltaler mig, og jeg elsker min online mødregruppe! 

Anmeld

1. november 2011

Dinna88

Jeg kom hertil fordi min søster sagde, at der var nogle fede debatter  - min første ret heftige diskussion herinde var den om studenterhuerne  

Og så bliver man jo fanget af det

Anmeld

1. november 2011

Angelica

Jeg kom ind i forbindelse med Zafirs fødsel, da jeg jo skulle skrive om fødslen undervejs

Alt var faktisk klappet og parat til mig; Zafir hjalp mig med at lave profilen og sørgede for at jeg kunne det, som jeg skulle, under fødslen.

Siden da er jeg bare blevet hængende. Jeg var engang på et site for unge mødre, men må indrømme, at det ikke lige var mig. De var sådan... ja... der er noget galt, når en syttenårig (ikke gravid) skriver til en, fordi hun vil have en drømmehistorie om at være gravid, og så bliver sur, fordi man ikke lige er med på at please hende. Hun blev faktisk virkelig rasende, da jeg bad hende om at lade være med at blive gravid med vilje og for øvrigt lade være med at kontakte mig igen.
Derudover så er brugervenligheden herinde bare meget større. Altså, grafikken og funktionerne er gode og nemme at have med at gøre. Det andet site var alt for kompliceret.

Og så er her altså nogle dejlige mennesker herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.