Jeres første møde med baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Cookiemonsteret

I mit andet navn kom jeg her ind da jeg var gravid med min datter i okt 09, fordi min svigerinde sys jeg skulle herind, og har været herinde under 2 navne nu, og har haft en pause herinde fra i 3 mdr og har li oprettet denne her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Maja_4000

Jeg har været her i snart 2 år .. Kom herind da jeg smed pillerne .. Sad og googlede forskellige ting om graviditet , og så fandt jeg herind

Anmeld

1. november 2011

Laulund87

Mens jeg var gravid søgte jeg på noget uge-for-uge udvikling for fosteret, og kom herind

Fik dog først lavet en profil da Maria var 3 uger gammel.

Jeg har holdt et par enkelte pauser, men jeg kan jo ikke undvære siden i sidste ende

Anmeld

1. november 2011

Laura.

Jeg fandt siden da jeg googlede et eller andet som jeg ikke lige kan huske.. så jeg oprettede mig, og ja.. så har jeg hængt ved lige siden..

Anmeld

1. november 2011

Nessie

Jeg var på en anden baby side, men syntes den var lidt rodet.
Sad så en dag og googlede noget, og kom tilfældigt forbi her.

Var inde og kigge et par gange, og endte så med at oprette en profil

Anmeld

1. november 2011

-Sigrid-

Jeg kan virkelig ikke huske det, men jeg kan forestille mig at det var Friggs fødsel eller fødselsbertningerne 

Anmeld

1. november 2011

Sucker for love

Jeg er lige havnet her idag - og hvordan jeg er havnet her aner jeg ærlig talt ikke 

Og dog - var i København i weekend og der var nogle inde i byen som snakkede om siden og så tænkte jeg at jeg da lige ville tjekke det ud, og nu er jeg her sørme 

Meget forvirret - men også positivt overrasket, håber på at blive her længe 

Anmeld

1. november 2011

Mamalou

Super tråd 

Jeg fandt Baby.dk, da kæresten og jeg begyndte projekt baby i april 2010. Jeg fandt siden gennem google, hvor jeg også lurede med på andre ligende sider. Dog er jeg kun Baby.dk nu, da jeg synes denne side er rigtig godt bygget op og så jeg simpelthen blevet afhængig. 

Anmeld

1. november 2011

Mamalou

Sucker for love skriver:

Jeg er lige havnet her idag - og hvordan jeg er havnet her aner jeg ærlig talt ikke 

Og dog - var i København i weekend og der var nogle inde i byen som snakkede om siden og så tænkte jeg at jeg da lige ville tjekke det ud, og nu er jeg her sørme 

Meget forvirret - men også positivt overrasket, håber på at blive her længe 

Velkommen til! 

Pas på, det er ret vanedannende 

Anmeld

1. november 2011

Sucker for love

Mamalou skriver:

Velkommen til! 

Pas på, det er ret vanedannende 

Mange tak 

Hehe ja det kan jeg læse mig frem til - men det er nok meget bedre at blive afhængi af baby.dk end så meget andet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.