Jeres første møde med baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Benjamins'mor

Jeg kom hertil da en veninde, ''Alberts mor<3'', skrev til mig på, kan ikke lige huske om det var mobil eller facebook, og jeg prøvede at oprette en profil og har været her lige siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Benjamins'mor

Og jeg kom til d. 22 november 2010. Så har snart været her 1 år. Med en lille pause.

Anmeld

1. november 2011

Tullebobs

Jeg fandt herind via google - i januar 2008, da siden var ganske ny!

Har jo sådan set været her i snart 4 år  

Anmeld

1. november 2011

Kofoed.

Min veninde havde siden min ma i marts sidste år kommet med den der, jamen prøv at spørge på baby, de kan sikkert hjælpe eller inde på baby siger de sådan og sådan osv. Men jeg havde det sådan, at når jeg ikke ventede mig eller havde barn, hvad skulle jeg så på en baby fora (fandt siden hen ud af, at baby er meget mere end et baby forum).
Testede så positiv i januar og efter gav over for min veninde og nu kan i ikke komme af med mig
Er sådan set også på nogle andre fora, men kan ikke finde ud af dem og har heller ikke et behov for mere, da i alle herinde dækker mine behov og giver de kram jeg har brug for

Anmeld

1. november 2011

Becks

Jeg kom hertil 29/3-2008 da min gudsøn var 3 dage gammel..

Jeg søgte på google, ang noget med veninde og baby og kom herind.. Jeg oprettede mig, men brugte den vist først aktivt fra Juni 2008..

Og ja, nu er jeg blevet hængende, står selv og er igang med behandling, har været igennem meget herinde - but I LOVE IT

Anmeld

1. november 2011

Zafir

Jeg kom herind fordi hele min mødregruppe fra tidernes morgen (marts04) flyttede herind.

Så smeltede jeg bare sammen med stedet

Anmeld

1. november 2011

Rosa

Jeg faldt over siden under min research forud for projekt baby. Jeg skulle ikke nyde noget af at kaste mig ud i noget så stort uden at have undersøgt TIL BUNDS hvad jeg kunne forvente af graviditet, fødsel, babyliv og alt jeg kunne komme i tanke om. Jeg har til dags dato ikke haft et spørgsmål som ikke kunne besvares ved hjælp af baby.dk 

Hvad jeg overhovedet ikke havde forventet var det fællesskab jeg fandt herinde! Jeg har aldrig før eller siden været på noget lignende forum, jeg er egentlig ikke et cyberspace-menneske, men lige netop her var der bare noget der føltes hjemligt. 

Anmeld

1. november 2011

pastry26

Jeg er forholdsvis ny herinde, har kun været aktiv så småt siden i sommers. Det er på trods af at jeg har været medlem siden oktober 2009. Jeg meldte mig ind dengang fordi jeg havde en forsinket mens og troede derfor jeg var gravid.. Det var jeg så ikke og baby.dk blev ikke rigtig besøgt mere. 

Nu er vi så gået igang med PB og nu kan jeg nærmest ikke undvære det!! Er herinde dagligt, og selvom jeg ikke altid deltager aktivt i debatterne, får jeg utroligt meget ud af alle Jeres klogskaber!!  Dejlig side!! Glæder mig til at det bliver min tur til at oprette tråde vedr. graviditet m.m 

Anmeld

1. november 2011

bullerbassen

Jeg kom herind fordi jeg havde skrevet med Eva ( på en anden side )angående hendes maveoperation. Så fik lov og se hendes billeder som var herinde på siden.Og er blevet hængende herinde

Anmeld

1. november 2011

TaAsJu

Jeg skulle google et eller andet og faldt over siden den vej.. og nu er jeg afhæninge lige som mange andre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.