Jeres første møde med baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

lulini

Jeg sad og googlede noget på min fødselsdag og fandt denne side - oprettede mig så - og nu, få uger efter er jeg allerede dybt afhængi!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

lulini

Jeg er lige havnet her idag - og hvordan jeg er havnet her aner jeg ærlig talt ikke 

Og dog - var i København i weekend og der var nogle inde i byen som snakkede om siden og så tænkte jeg at jeg da lige ville tjekke det ud, og nu er jeg her sørme 

Meget forvirret - men også positivt overrasket, håber på at blive her længe 

Velkommen til søde lillesøster

- sjovt at du også er endt herinde, skulle faktisk lige til at bede dig om at lette rumpetten og komme herind

Anmeld

1. november 2011

M (:

Jeg fandt herind 22. september 2010 i forbindelse med at jeg begyndte at bage de her smukke fondant kager, og godt kunne bruge de mange tips og tricks i kageklubben.

Det var Ayasmor der introducerede mig for siden, som først rigtig er kommet i brug her et lille år senere - skønt med et site, hvor man kan kigge på og snakke om bebser, når nu ikke kæresten rigtig gider

(selvom det til tider føles lidt skørt at være på et baby-site uden nogen baby eller sågar en baby på vej!)

Anmeld

1. november 2011

Sofia

Fandt den da jeg googlede omkring forud for min graviditet, og hang fast, I looooove it.

Anmeld

1. november 2011

maria_wlt

Jeg fandt det for over 2 år siden via google Da jeg blev gravid med Tristan

HVORFOR ER FLERE I DENNE HER TRÅD VÆK/SLETTET??

Anmeld

1. november 2011

Clisolka

Jeg kom til Baby for lidt over 1 år siden... Jeg havde brugt andre baby-sider, men lige herinde fangede i mig  Så jeg er blevet hængende 

Anmeld

1. november 2011

Mettemus

Jeg har været med i tre år og to uger. Jeg fandt siden da jeg var sammen med min ex som begyndte at snakke baby, hvilket jeg bare slet ikke var klar til. Men jeg kiggede alligevel lidt rundt herinde, for jeg var nysgerrig.

Jeg gik dog fra ham to uger efter jeg meldte mig ind, og brugte ikke siden i et langt stykke tid. Så blev jeg gravid uden for livmoderen et par gange med min nye, dejlige kæreste og så blev behovet for baby.dk pludselig kæmpe, kæmpe stort. Og det har det vel sådan set været siden

Anmeld

1. november 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Jeg har været her snart 2 år! Jeg meldte mig ind fordi jeg var MAX klar til baby, men min kæreste var ikke klar. Så jeg brugte en masse tid på at skrive med andre skrukke kvinder, og pludselig en dag var kæresten klar! Det kunne jo deles med de skønne kvinder herinde, når nu ingen skulle vide vi var i gang med PB!

Ligeså var det herinde den positive test blev offentliggjort, scanningsbilleder, babyens køn og de hemmelige planer om igangsættelse. Der blev opdateret da han var født, og der blev svaret på den ene spørgsmål efter det andet om amning, søvn, bleer, sygdom, tænder og tigerspring!! 

Jeg har set andre babysider/fora rundt omkring, men synes bedst om baby.dk. Designet, funktionerne osv., tiltaler mig, og jeg elsker min online mødregruppe! 

Anmeld

1. november 2011

CA

Googlede noget om, hvilken barnevogn der kunne være i vores bil Det er lidt over et år siden. 

Jeg falt pladask for, at der var et sted, hvor jeg kunne være sammen med andre der var lige så langt i graviditeten som mig, og et sted med så mange er gider svare på alle mine spørgsmål.

Jeg kan virkelig godt li min møregruppe herinde - og synes det er skønt også at kunne mødes privat med de dejlige damer og deres lækre børn! 

Jeg er ellers normalt overhovedet ikke til den slags sider, men den 1. kvartal 2011 har betydet SÅ meget for mig under graviditeten og nu

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg kom herind ganske tilfældigt.
Ifølge med planlægning af Projekt baby foreslog min veninde at jeg kom ind på babygalleriet.dk. Jeg kunne ikke helt huske hvad siden hed og skrev derfr bare baby.dk jeg oprettede mig og sagde så til min veninde at nu var jeg på siden og hvad hun hed. Jeg kunne bare ikke finde hende. Og det var jo så fordi jeg var røget på den forkerte side. HIHI. Men jeg er blevet hængende.

AND I LOOOOVE IT:

Her er altid tid til en sludder for en sladder, alvorssnak, gode råd eller fnidderfnadder i et vis omfang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.