Har du nogensinde tabt dit barn/baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Laura.

Jeg har svaret ja og jeg føler mig godt skidt tilpas når jeg kommer til at tænke på det. Dette sker:

Jeg boede i en lejlighed på 2. etage i Hillerød og en dag skal jeg ud og gå en tur med Emily i barnevognen. Hun er omkring 2 mdr. gammel på dette tidspunkt vil jeg tro..
Emily ligger i liften og jeg går ned af trapperne som et lettere pakæsel. Da jeg kommer ned skulle jeg skifte liftens hanke fra højrehånd til venstre så jeg kunne åbne hoveddøren. Jeg får uheldigvis ikke fat i den ene hank, hvilken resultere i at liften tipper og Emily falder/triller ud. Jeg når ærligtalt ikke at se det. Gudskelov var der ikke langt fra lift til gulv, så der skete intet, vi blev bare begge to godt forskrækket !

Men puha, hvor var det en slem oplevelse. Det kommer aldrig til at ske igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

132319

Ja, jeg har tabt min datter en enkelt gang.

Jeg snublede over hendes gåvogn og af ren refleks, slap jeg hende Hun røg direkte ned på ryggen og skreg et par minutter, så var det ikke værre

Anmeld

31. oktober 2011

MelikkazMoar

132319 skriver:

Ja, jeg har tabt min datter en enkelt gang.

Jeg snublede over hendes gåvogn og af ren refleks, slap jeg hende Hun røg direkte ned på ryggen og skreg et par minutter, så var det ikke værre

orh ja det er også noget a det jeg frygter rigtig meget ..

Anmeld

31. oktober 2011

annec

Nej aldrig

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

Syv, ni, tretten *banke under bordet*

Heldigvis nej..... Ville aldrig kunne tilgive mig selv hvis jeg tabte Silas eller var uopmærksom i et øjeblik og han så røg en tur på gulvet.... Uuuh bare tanken giver mig koldegys, så det si'r Mufassa!!

Anmeld

31. oktober 2011

TaAsJu

Ja det er ikke mindre end en lille md siden jeg tabte Anna-Sophie.. vi fjolleder ved sofaen og det blev lidt vildt.. hun får så nikket mig en skalle der siger spar to.  Fik sådan en over næsen at jeg slap hun landte i sofaen, der var max en halv meter ned... hun blev forskrækket og jeg fik en blod tud... havde det virkelig dårligt men det var jo min skyld kunne bare lade være med og spise hende..

Anmeld

31. oktober 2011

Jonatansmor

Jeps.

Udover at tabe ham har jeg puttet ham igennem: At klippe ham i fingeren med en negleklipper. At stille ham fra mig for langt ud på kanten af bordet. Tabt ham op ad trappen. Trådt på hans hånd, hans fod og på ham. Givet ham nattøj på så han ikke kunne bevæge sig og først opdaget det da han af ren utålmodighed skreg i vilden sky. Lukket skabet omkring hånden på ham. Lukket skuffen omkring hånden og foden på ham. Smækket fryseren omkring hånden af ham.

Og spørger du mig igen om en 4 timers tid, når der er mest muligt kaos i det lille hjem, har jeg sikkert tilføjet et par stykker til den liste.

- Godt mor er den bedste i Verden!

Anmeld

31. oktober 2011

jydeinden

LevisMor skriver:

Aldrig og passer dælme godt på, ville blive tosset hvis der var en som tabte min dreng!!!

hvad er der at blive tosset over er jo ikke noget man gør med vilje formenligt.den slags kan jo desværre ske. Husker da en gang hvor min mor og jeg havde vendt ryggen til et kort øjeblik, og da vi kiggede tilbage på det ene af dagplejebørnene var han faldet ned af trappen. Gæt hvem der havde det værst barnet eller moderen.. er der en ting der ikke hjælper hvis uheldet sker så er det at flippe på den som er skyld i at det sker.

Anmeld

31. oktober 2011

Mor Christa

Åh nej, ja.. Jeg har tabt min søn ud af liften Var på vej ud i barnevognen for at putte liften deri, og så ned ad trappen (2 trin) tabte jeg den ene strop på liften, og den tiltede til den ene side - og ud røg lille victor landede HELDIGVIS på sin dyne !!!!!!! Shit man.. det værste jeg nogensinde har gjort!
Så er han røget ned fra sengen en gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.