Har du nogensinde tabt dit barn/baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har du nogensinde tabt et barn/en baby?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.031 visninger
48 svar
0 synes godt om
29. oktober 2011

MelikkazMoar

ja nu har jeg siden prinsessen blev født været super bange for at komme til at tabe hende, og mange (især fyre & drenge) er bange for at tabe de små..

og alle siger, ' bare rolig det sker jo ik...'

men jeg tænker : har du nogensinde tabt et barn/baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Cookiemonsteret

Ja, min datter var omkring 8 mdr da jeg tabte hende jeg havde det mega dårligt bagefter og græd helt vildt, der skete intet med hende men jeg har det stadig dårligt med det i dag 

Anmeld

29. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

nej har ikke tabt nogen endnu...

har passet niecer mens de var små og selvom vi lavede ret vild leg osv så har jeg endnu ikke været årsag til buler eller andet i den retning

håber aldrig jeg kommer til at opleve at gøre det... heller ikke med vores søn (eller de næste der gerne skulle komme)..

Anmeld

29. oktober 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

jeg har set til babysvøminig at en mor mistede grebet om sin lille baby, heldigvis stod min svigermor ved siden af og nåede at gribe den lille inden det ramte med hovedet nedaf på stengulvet.

Stakkels mor, hun var så rystet, men det gik så stærkt og det var et uheld for hende.

Anmeld

29. oktober 2011

Levi&LilysMor

Aldrig og passer dælme godt på, ville blive tosset hvis der var en som tabte min dreng!!!

Anmeld

29. oktober 2011

Muffinmus

både og vil jeg sige.....

For mens min dreng var 3-4 mdr gammle, var jeg ved at finde strømper til ham og han møfler sig på 3 sekunder baglæns ned af puslebordet.....vi ender på skadestuen hvor det heldigvis viser sig han kun har bidt sig lidt i tungen og fået en meget lille bule....men hvor var jeg bange of aldrig igen forlod mit blik den knægt når han lå der..

Og så har jeg "tabt2 min datter ud af liften, jeg løftede op og så gled det ene håndt tag så den kun hang i et håndtag of ud væltede hun på gulvet fra 30 cm højde, ikke langt, men det gav et ordentligt dunk da hun ramte gulvet.

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

MelikkazMoar skriver:

ja nu har jeg siden prinsessen blev født været super bange for at komme til at tabe hende, og mange (især fyre & drenge) er bange for at tabe de små..

og alle siger, ' bare rolig det sker jo ik...'

men jeg tænker : har du nogensinde tabt et barn/baby?

Nope aldrig... 

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

Cookiemonsteret skriver:

Ja, min datter var omkring 8 mdr da jeg tabte hende jeg havde det mega dårligt bagefter og græd helt vildt, der skete intet med hende men jeg har det stadig dårligt med det i dag 

puha, ja.. jeg forstår sq godt du var rystet bagefter !

men godt der ikke skete noget!

Anmeld

29. oktober 2011

twinny

2skønnebørn skriver:

jeg har set til babysvøminig at en mor mistede grebet om sin lille baby, heldigvis stod min svigermor ved siden af og nåede at gribe den lille inden det ramte med hovedet nedaf på stengulvet.

Stakkels mor, hun var så rystet, men det gik så stærkt og det var et uheld for hende.

puhha...

hun har nok været glad for din svigermor...

TS: nej det har jeg ikk... og 7-9-13 for det aldrig sker....

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

MariaE skriver:

både og vil jeg sige.....

For mens min dreng var 3-4 mdr gammle, var jeg ved at finde strømper til ham og han møfler sig på 3 sekunder baglæns ned af puslebordet.....vi ender på skadestuen hvor det heldigvis viser sig han kun har bidt sig lidt i tungen og fået en meget lille bule....men hvor var jeg bange of aldrig igen forlod mit blik den knægt når han lå der..

Og så har jeg "tabt2 min datter ud af liften, jeg løftede op og så gled det ene håndt tag så den kun hang i et håndtag of ud væltede hun på gulvet fra 30 cm højde, ikke langt, men det gav et ordentligt dunk da hun ramte gulvet.

puha puha.. men der skete den ikke mere ud over forskrækkelsen og så det lille hul i tungen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.