Har du nogensinde tabt dit barn/baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Mi

Nej, det har jeg ikke prøvet, men jeg var lige ved at gøre det, engang jeg var syg af brystbetændelse og rejste mig op efter amning med min ene datter i armene. Blev simpelthen så forskrækket over at jeg næsten ikke havde kræfter til at bære hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

eElak

Nej, men det har sgu været tæt på, da jeg fandt ned af en trappe engang med ham i liften - utroligt nok så skete der INTET med ham.. og jeg tabte ham ikke... Til gengæld var jeg lettere forslået... 

Anmeld

29. oktober 2011

Corn

har tabt min store dreng ud af liften da han var seks uger. han faldt ned paa betongulv og laa til observation paa sygehuset et par timer, men de er jo som gummi i den alder og han fejler intet

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

MariaE skriver:

Nej, de er jo heldigvis meget gummiagtige længe, men min læges kommentar da jeg snakkede med hende var bare..jamen han er da ikke gammel nok til at kravle???nej, men det gjorde han så på under 5 sekunder, så man skal aldrig sige aldrig.

Men jeg har skoldet hans fod da han var 7 mdr, det var laaangt værre kan jeg fortælle dig. Gik med ham på armen og havde kogt lidt mad til ham, gulerødder osv i mikroen. Tager bøtten ud og tager låget af og vender mig for at gå hen til vasken, mens jeg vender mig griber han fast i bøtten og hælder vandet ud over sig på 1 sekund. Nåede knap at fatte hvad der skete og så ikke hans strømpe var ramt, kun hans arm, så den røg under køligt vand med det samme, det gjorde foder bare først efter 1 minuts tid og der havde strømpen jo sørget for at varmen blev på foden al den tid.

På skadestuen fik han føde smurt ind i creme og så skulle han ellers smøres ind hele tiden og have en plastikpose på foden i næsten 14 dage...kæft det så grimt ud, huden var helt væk i mange dage. Nu har har så et knap 1,5 bredt ar og ca 2 cm langt. Så det er blevet mindre efter det er helet, men vil aldrig gå væk. Når han ser det snaker han nogle gange om det, for vi har jo flere gange fortalt ham hvad der skete.

puha ja, det lyder bestemt ikke rart ..

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

Corn skriver:

har tabt min store dreng ud af liften da han var seks uger. han faldt ned paa betongulv og laa til observation paa sygehuset et par timer, men de er jo som gummi i den alder og han fejler intet

godt der ikke er sket noget !

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

jeg tabte sgu villads her den anden dag... det var totalt forfærdeligt... og jeg blev bare selv så ked af det og det samme gjorde han..

jeg havde taget ham op og havde også hans sutteflaske i hånden, jeg tabte sutteflasken og da jeg ville samle den op gik han i flitsbue og jeg fik overbalance og jeg tabte ham fra måske 20 cm højde.. ikke meget, men han slog hovedet og blev enormt forskrækket og det samme blev jeg. men det er ikke den store forskel fra når han selv falder.. men det var mens han var i mine arme og det havde og har jeg det stadig ENORMT skidt med..

(villads er snart 10 mdr gammel)

Anmeld

29. oktober 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nej, jeg har heldigvis ikke tabt min datter, men da hun var et par måneder gammel havde jeg hende i det store badekar siddende og med bruseren tændt, og mine sæbefingre gled over hendes krop, og hun faldte bagover, da hun jo ikke kunne sidde selv. Jeg tudede mere end hun gjorde, og jeg kan stadig høre det bumb, der lød og får det så dårligt bare at tænke på det. Heldigvis skete der ikke noget med hende.

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

Ciss skriver:

Jeg havde et uheld en gang, da min datter vel var ca 5 mndr. Vi var på ferie, og i nabohuset var der noget slægt af min mand, som vi en aften var gået for at besøge. Da vi skulle hjem, var det blevet sent og meget mørkt - og det skulle vise sig, at det også var blevet pletvis glat......

Jeg så ikke en glat plet og gled, så jeg satte mig på halen, og i faldet klarede jeg ikke, at holde fast på lillepigen, så hun trillede ud af mine arme, nedovermine ben og hen over jorden. Det var den værste fornemmelse nogensinde, at mærke barnet forsvinde ud af mine arme, uden at jeg klarede at gøre noget. Hun var godt klædt på heldigvis, og bortset fra lidt jord i ansigtet var hun helt fin bagefter. Lidt chokeret bare. Og jeg var ekstremt chokeret og sled virkelig med at falde i søvn den aften. Tror jeg var oppe for at se til hende 30 gange i løbet af natten.

Jeg var nok heldig, at jeg faldt bagover og satte mig. Har mange gange tænkt på, hvad som kunne være sket, hvis jeg var faldet forover.

lige præcis det der er sket for dig, er min værste marridt !

Anmeld

29. oktober 2011

lycly

Nej, jeg har ikke tabt min datter. Endnu .. Håber virkelig aldrig det sker, ville have det SÅ skidt med det

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

LunaLykke skriver:

Nej, jeg har ikke tabt min datter. Endnu .. Håber virkelig aldrig det sker, ville have det SÅ skidt med det

ja.. tror det er et af alle mødres væreste marridt's !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.