Har du nogensinde tabt dit barn/baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

lycly

MelikkazMoar skriver:

ja.. tror det er et af alle mødres væreste marridt's !

Det tror jeg virkelig også! Men jeg er også meget opmærksom på det. Min mor fortalte at hun engang bar mig i lift og tabte den ene hank, så jeg trillede ud af liften. Det har bare gjort mig skrækslagen for at jeg skulle tabe min datter ud af liften !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MelikkazMoar skriver:

ja nu har jeg siden prinsessen blev født været super bange for at komme til at tabe hende, og mange (især fyre & drenge) er bange for at tabe de små..

og alle siger, ' bare rolig det sker jo ik...'

men jeg tænker : har du nogensinde tabt et barn/baby?

Jeg ved ikke helt om det tæller som at have tabt ham, men sidste år eller året før sad Victor i barnevognen uden sele på da den var gået i stykker. Det var vinter og jeg gled på noget is og røg på r*ven - med styret i hånd - så han røg ud ned i fodenden og blev der kun pga regnslaget.

Der skete heldigvis ikke andet end at jeg fik et stort blåt mærke på låret og vi begge blev forskrækkede......

Anmeld

29. oktober 2011

celkt

jeg har svaret ja, men der hører nu lige en forklaring til... ;-)

da asbjørn var cqa 10 mnd, og jeg var højgravid med emma, skulle jeg gå fra hoveddøren ud til bilen. Jeg krydsede hen over græsset, og da jorden var frossen, snublede jeg over en hård græstue. Og jeg havde jo hænderne fulde. Og jeg vidste instinktivt at jeg ikke kunne lande på maven. Så jeg drejede rundt i faldet, så jeg landede på hoften, og da jeg næste ramten jorden, slap jeg asbjørn, meget kontroleret, for ikke at lande på ham heller. SÅ jo, jeg smed med ham, men han slap med forskrækkelsen. Det er utroligt, at man kan nå at gøre så meget, på så kort tid...

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

LunaLykke skriver:

Det tror jeg virkelig også! Men jeg er også meget opmærksom på det. Min mor fortalte at hun engang bar mig i lift og tabte den ene hank, så jeg trillede ud af liften. Det har bare gjort mig skrækslagen for at jeg skulle tabe min datter ud af liften !

ja.. jeg har også haft skræk for det .. var hunderad når der var andre end mig selv der bar liften , for det ville næstren være værre hvis det var en anden der tabte hende og jeg skulle se på det , tror jeg ..

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

Malle skriver:

Jeg ved ikke helt om det tæller som at have tabt ham, men sidste år eller året før sad Victor i barnevognen uden sele på da den var gået i stykker. Det var vinter og jeg gled på noget is og røg på r*ven - med styret i hånd - så han røg ud ned i fodenden og blev der kun pga regnslaget.

Der skete heldigvis ikke andet end at jeg fik et stort blåt mærke på låret og vi begge blev forskrækkede......

puha,. ja så var det godt der var regnslag på !

Anmeld

29. oktober 2011

MelikkazMoar

celkt skriver:

jeg har svaret ja, men der hører nu lige en forklaring til... ;-)

da asbjørn var cqa 10 mnd, og jeg var højgravid med emma, skulle jeg gå fra hoveddøren ud til bilen. Jeg krydsede hen over græsset, og da jorden var frossen, snublede jeg over en hård græstue. Og jeg havde jo hænderne fulde. Og jeg vidste instinktivt at jeg ikke kunne lande på maven. Så jeg drejede rundt i faldet, så jeg landede på hoften, og da jeg næste ramten jorden, slap jeg asbjørn, meget kontroleret, for ikke at lande på ham heller. SÅ jo, jeg smed med ham, men han slap med forskrækkelsen. Det er utroligt, at man kan nå at gøre så meget, på så kort tid...

ja det er utroligt at man kan nå så meget på så kort tid ! 

Anmeld

29. oktober 2011

Annette A

Har ikke tabt nogen af mine børn men frygter det som mødre jo gør. Har dog oplevet at min ene dreng trillede ud af sengen da han var 4 mdr. Var til observation på skadestuen men intet var sket. Min anden dreng væltede bagover i en autostol ned af sofaen, da han var mellem 5 og 6 uger. Han er 8 uger nu og der skete ingenting udover forskrækkelsen. Men jeg er gået i panik begge gange og bare hadet mig selv for ikke at være påpasselig nok. 

Anmeld

29. oktober 2011

Simon's moar <3

Nej heldigvis ikke ! 
Men Simon er faldet ned af sofaen et par gange, og bare grint bagefter
For et par uger siden, faldt han ned af en stol, sidelæns.. Han græd lidt, men var hurtigt frisk igen
Han faldt en dag også over sine fødder da han var i dp, så han slog panden ind i fodlisten, og fik en flænge. Så vi måtte lige på skadestuen og syes  

Anmeld

29. oktober 2011

Hasselnødden

Nej heldigvis ikke  Puh jeg ville have det rigtig rigtig rigtig dårligt med mig selv bagefter og ikke sikker på jeg tankemæssigt ville kunne abstrahere væk fra det igen... syntes selv jeg er lige vel rigelig hønemor allerede.... sådan indeni - udenpå er jeg jo bare vildt cool

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

MelikkazMoar skriver:

ja nu har jeg siden prinsessen blev født været super bange for at komme til at tabe hende, og mange (især fyre & drenge) er bange for at tabe de små..

og alle siger, ' bare rolig det sker jo ik...'

men jeg tænker : har du nogensinde tabt et barn/baby?

Nope, jeg har aldrig haft tabt et barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.