Sidste CHANCE!!! baby jule træf 26. november i serup!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Ayasmor

FrkT skriver:

Svarer lige, da Mira0911 ikke er online lige nu  Det ligger mellem Viborg og Silkeborg, tæt ved Kjellerup. Det koster det man skal have med af mad (vi tager alle noget med, som der så skal være nok af til alle der kommer).... og så lejer Mira0911 enten den lille eller store sal i forsamlingshuset i Serup, alt efter hvor mange vi bliver, og den pris skal så deles mellem os på en måde (præcis hvordan er nok noget som hun finder ud af, tror jeg)... Men hun skrev i den tidligere tråd at den lille sal koster 500 og den store sal 1000, og i den lille sal er der plads til 40, og den store er der plads til 100... så det er jo begrænset HVOR dyrt det bliver, når vi nu bliver så mange 

Kunne være fedt hvis du kom med! 

Tusind tak for var.. Kunne være super hyggeligt at komme med.. Har desværre lige opdaget at jeg også er inviteret til fødselsdag den dag.. Øvvv.. må lige blive næste gang så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Levi&LilysMor

Det var tæt på mig , kunne da være hyggeligt  men ved ikke hvad jeg lige skulle tage med ??

Anmeld

29. oktober 2011

VNB

Viktor og jeg vil også rigtig gerne med 

hvad mangler der af mad? 

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

Ayasmor skriver:

Tusind tak for var.. Kunne være super hyggeligt at komme med.. Har desværre lige opdaget at jeg også er inviteret til fødselsdag den dag.. Øvvv.. må lige blive næste gang så

Det er jo kl 12, så måske du kan nå begge dele? 

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

Det var tæt på mig , kunne da være hyggeligt  men ved ikke hvad jeg lige skulle tage med ??

Jamen hun siger at det er noget der er op til folk selv.... men jeg kom med forslag til nogle ting tidligere i tråden... kopierer lige det der ikke er taget af det herind... så har du lidt forslag - det behøver jo ikke være noget af det, det er bare forslag, og så bare skriv hvad du vil lave, så skriver vi det på listen.... kommer du med børn, og hvor mange?

• Grønlangkål
  • And
  • Rødkål og brunede kartofler
  • Tarteletter med høns i asparges
  • Hamburryg
  • Æg, sild og karrysalat
  • Blodpølse med sirup
  • Fiskefiletter med remoulade og citron

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

Viktor og jeg vil også rigtig gerne med 

hvad mangler der af mad? 

Jamen hun siger at det er noget der er op til folk selv.... men jeg kom med forslag til nogle ting tidligere i tråden... kopierer lige det der ikke er taget af det herind... så har du lidt forslag - det behøver jo ikke være noget af det, det er bare forslag, og så bare skriv hvad du vil lave, så skriver vi det på listen.... 

• Grønlangkål
  • And
  • Hamburryg
  • Blodpølse med sirup

Anmeld

29. oktober 2011

Levi&LilysMor

FrkT skriver:

Jamen hun siger at det er noget der er op til folk selv.... men jeg kom med forslag til nogle ting tidligere i tråden... kopierer lige det der ikke er taget af det herind... så har du lidt forslag - det behøver jo ikke være noget af det, det er bare forslag, og så bare skriv hvad du vil lave, så skriver vi det på listen.... kommer du med børn, og hvor mange?

• Grønlangkål
  • And
  • Hamburryg
  • Æg, sild og karrysalat
  • Blodpølse med sirup

Det lyder super  Ja jeg kommer med min søn

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

LevisMor skriver:

Det lyder super  Ja jeg kommer med min søn

Super.... har du nogen idé om hvad du gerne vil lave så?

Anmeld

29. oktober 2011

Koen.

øv hvor ville jeg gerne med, men da jeg ikke har bil bliver turen lidt for lang på cykel og der er vel næppe nogen nede fra mit område der skal med

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

tanja. skriver:

øv hvor ville jeg gerne med, men da jeg ikke har bil bliver turen lidt for lang på cykel og der er vel næppe nogen nede fra mit område der skal med

Hvor bor du? Går der ikke offentlig transport evt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.