Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Ja, virkelig! Min svigermor er kongen over kartoffelsalat, kolde som varme.. Det er nærmest det jeg lever af ved dem
Ja, virkelig! Min svigermor er kongen over kartoffelsalat, kolde som varme.. Det er nærmest det jeg lever af ved dem
Og næsten alle kan da lide det ikk?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisesp83 skriver: Og næsten alle kan da lide det ikk?
Joooo, det vil jeg da mene
Dinna88 skriver: Joooo, det vil jeg da mene
. Blir sku fedt at mødes
Dinna88 skriver: hvad med en cous cous salat? Det er nemt at lave. Cous cous svulmer op ligesom ris, så der kommer nemt store portioner
hvad med en cous cous salat? Det er nemt at lave. Cous cous svulmer op ligesom ris, så der kommer nemt store portioner
lisesp83 skriver: . Blir sku fedt at mødes
Ja, jeg tror det bliver vildt fedt! Jeg glæder mig i hvert fald.
Frøken J. skriver: Hmm. Ej. For det kan jeg ikke selv lide. Hehe :-D hader smagen af det :-(
Hmm. Ej. For det kan jeg ikke selv lide. Hehe :-D hader smagen af det :-(
Seriøst? Jeg synes ikke det smager af noget faktisk haha.
Nå, men hvad så med pizza? Nemt, billigt og sundt
Hvad med at tage rugbrød med så?
Det er da også sådan nogenlunde i en ordentlig pris klasse.
Dinna88 skriver: Ja, jeg tror det bliver vildt fedt! Jeg glæder mig i hvert fald.
Også her
http://vegetarkontakt.dk/?opskrift-spinatfad-med-pastinakker=198 det her ser lækkert ud (Jegf slukker computeren nu, så håber du kommer frem til noget!)
lisesp83 skriver: Hvad med at tage rugbrød med så? Det er da også sådan nogenlunde i en ordentlig pris klasse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128