Sidste CHANCE!!! baby jule træf 26. november i serup!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

Har jeg ikke, vi har kun en bil og et kørekort og det er mandens

Haha igen, suk på mig  

Vi har også kun Peders kørekort, og bilen er til lapning, og det er svigerfar som gør det, så det tager orn'lig syg tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Levi&LilysMor

FrkT skriver:

Super, skriver dig lige på, så 

Det lyder super  

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

-Sigrid- skriver:

Haha igen, suk på mig  

Vi har også kun Peders kørekort, og bilen er til lapning, og det er svigerfar som gør det, så det tager orn'lig syg tid 

Siger det samme til dig som til Tanja, at hvis du finder ud af du gerne vil med, så kan jeg godt tage dig med fra enten Engesvang eller Silkeborg, hvis du tager offentlig transport.... 

Anmeld

29. oktober 2011

-Sigrid-

FrkT skriver:

Siger det samme til dig som til Tanja, at hvis du finder ud af du gerne vil med, så kan jeg godt tage dig med fra enten Engesvang eller Silkeborg, hvis du tager offentlig transport.... 

Mange tak 

Men det er bare mange penge at "smide væk" efter en togtur med en ret presset økonomi 

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

-Sigrid- skriver:

Mange tak 

Men det er bare mange penge at "smide væk" efter en togtur med en ret presset økonomi 

Det kan jeg sagtens følge dig i.... 

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

Lige lidt info: 

Hvordan skal vi gøre med depositum når jeg lejer en af salene? Skal vi dele det op imellem os alle? 

Eller hvordan? 

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

Lige lidt info: 

Hvordan skal vi gøre med depositum når jeg lejer en af salene? Skal vi dele det op imellem os alle? 

Eller hvordan? 

Evt. dele det ud på det antal personer vi bliver, hvor børn fx tæller for ½ hver eller noget, sådan at hvis vi bliver 20 voksne og 18 børn, så bliver det 29 personer, og så betaler folk uden børn for 1 person, folk med 1 barn for 1½ person og folk med 2 børn for 2 personer.... det er bare er forslag jo... men synes i hvert fald det er mest fair at dem der er flere betaler mere, hvis det giver mening 

Og iøvrigt, hvor er det fedt at der er så mange der vil med! 

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Evt. dele det ud på det antal personer vi bliver, hvor børn fx tæller for ½ hver eller noget, sådan at hvis vi bliver 20 voksne og 18 børn, så bliver det 29 personer, og så betaler folk uden børn for 1 person, folk med 1 barn for 1½ person og folk med 2 børn for 2 personer.... det er bare er forslag jo... men synes i hvert fald det er mest fair at dem der er flere betaler mere, hvis det giver mening 

Og iøvrigt, hvor er det fedt at der er så mange der vil med! 

Jeg skal jo efter endt træf, betale tilbage til alle kontier som er med til at betale depositum... 

Synes ikke børnene skal være med til at betale.. Bare os voksne... 

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

Mira0911 skriver:

Jeg skal jo efter endt træf, betale tilbage til alle kontier som er med til at betale depositum... 

Synes ikke børnene skal være med til at betale.. Bare os voksne... 

Okay, jamen så er jeg ikke helt med.... koster det 500/1000 plus depositum man får tilbage? Eller er de 500/1000 depositum, som man så får tilbage igen eller hvad? Er lidt forvirret nu... det forslag jeg kom med var til lejen af salen jeg mente... eller hvad det nu er! 

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Okay, jamen så er jeg ikke helt med.... koster det 500/1000 plus depositum man får tilbage? Eller er de 500/1000 depositum, som man så får tilbage igen eller hvad? Er lidt forvirret nu... det forslag jeg kom med var til lejen af salen jeg mente... eller hvad det nu er! 

Leje af den lille sal er 500,- + dep. den store sal 1000,- + dep som man får tilbage... 

Lejen synes jeg kun skal deles mellem os voksne... Det er mere med dep. hvordan filan man lige gør der... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.