Sidste CHANCE!!! baby jule træf 26. november i serup!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

lisesp83

Frøken J. skriver:

Det kunne jeg selvfølgelig også. Så skal jeg ikke lave mad med en sur baby på armen :-P

Præcis ..

Og det er jo ligesom lidt vigtigt med rugbrød. Medmindre man vil spise varm leverpostej på kartoffelsalat haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Mira0911

29. oktober 2011

Mira0911

29. oktober 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

op

Jeg tager rugbrød med :-)Je

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Jeg tager rugbrød med :-)Je

Perfekt... 

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

Mira0911 + 2 børn (Frugt fade)

Maybebaby + 1 barn (Kartoffel/avokadosalat)

lisesp83 + 1 barn (Varm leverpostej med sprød bacon og champignon)

PSLN + 1 barn

Laulund87 + 1 barn (Frikadeller) 

Dinna88 (Tærte uden kød)

Kofoed. + 1 barn

Frøken J. + 1 barn (Rugbrød)

Nessie + 1 barn

mizz-sommer

FrkT (Ris a la mande)

Wulffi89 + 1 barn (Pastasalat)

Georgia + 2 børn

Sees + 1 barn

Camulla + 1 barn (Flûtes og smør)

Trinemine86 + 1 barn 

Heidi Lisborg + 1 barn 

Fru Aagaard + 1 barn

Anmeld

29. oktober 2011

Mira0911

29. oktober 2011

Laulund87

29. oktober 2011

Ayasmor

Den har jeg så lige helt fuldstændig misset denne tråd.. Så derfor må i lige bære over med mig, hvis jeg stiller spørgsmål der i forevejen er svar på. Hvor meget koster det? og hvor ligger Serup? Kunne nemlig være rigtig hyggeligt at møde en masse af jer baby.dk'er og tilhørende unger

Anmeld

29. oktober 2011

FrkT

Ayasmor skriver:

Den har jeg så lige helt fuldstændig misset denne tråd.. Så derfor må i lige bære over med mig, hvis jeg stiller spørgsmål der i forevejen er svar på. Hvor meget koster det? og hvor ligger Serup? Kunne nemlig være rigtig hyggeligt at møde en masse af jer baby.dk'er og tilhørende unger

Svarer lige, da Mira0911 ikke er online lige nu  Det ligger mellem Viborg og Silkeborg, tæt ved Kjellerup. Det koster det man skal have med af mad (vi tager alle noget med, som der så skal være nok af til alle der kommer).... og så lejer Mira0911 enten den lille eller store sal i forsamlingshuset i Serup, alt efter hvor mange vi bliver, og den pris skal så deles mellem os på en måde (præcis hvordan er nok noget som hun finder ud af, tror jeg)... Men hun skrev i den tidligere tråd at den lille sal koster 500 og den store sal 1000, og i den lille sal er der plads til 40, og den store er der plads til 100... så det er jo begrænset HVOR dyrt det bliver, når vi nu bliver så mange 

Kunne være fedt hvis du kom med! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.