Sidste CHANCE!!! baby jule træf 26. november i serup!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Mira0911

Dinna88 skriver:

Jepsen, det er jeg Men det skal ikke være et problem. 

Jamen, der er f.eks. grønlangkål, der kan laves på soyafløde, hvis det er Eller måske en nøddepostej (Opskrift:  http://vegetarkontakt.dk/?opskrift-verdens-bedste-noeddepostej=126) Skal det være julemad? Ellers kan man jo også lave en kartoffelsalat

Det behøver slet ikke og være julemad... har sagt fra start af, at det er op til folk selv, hvad de vil have med... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Dinna88

Mira0911 skriver:

Det behøver slet ikke og være julemad... har sagt fra start af, at det er op til folk selv, hvad de vil have med... 

Okay Jamen, hvis der er nogle der mangler forslag, så kan I bare skrive til mig!  Jeg må kunne finde på noget Uh, nu sidder jeg og kunne godt spise en pizza.. 

Anmeld

28. oktober 2011

Mira0911

Dinna88 skriver:

Okay Jamen, hvis der er nogle der mangler forslag, så kan I bare skrive til mig!  Jeg må kunne finde på noget Uh, nu sidder jeg og kunne godt spise en pizza.. 

Ved at der kommer kartoffel/avokado salat også... 

Jamen så spis da lige en pizza... 

Anmeld

28. oktober 2011

lisesp83

Dinna88 skriver:

En kartoffelsalat?

Anmeld

28. oktober 2011

Dinna88

Mira0911 skriver:

Ved at der kommer kartoffel/avokado salat også... 

Jamen så spis da lige en pizza... 

Ja, åh, det lyder lækkert
Haha, har ingen lige her.. desværre. 

Anmeld

28. oktober 2011

Dinna88

lisesp83 skriver:

En kartoffelsalat?

Ville være lææææækker!  hehe.

Anmeld

28. oktober 2011

lisesp83

Dinna88 skriver:

Ville være lææææækker!  hehe.

Jaa det smager altså også godt.

Anmeld

28. oktober 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Jeg mangler noget! Men det skal være nemt og ikke med underlige ingredienser :-P og ikke dyrt når nu det er en større mængde :-P

Anmeld

28. oktober 2011

Dinna88

lisesp83 skriver:

Jaa det smager altså også godt.

Ja, virkelig! Min svigermor er kongen over kartoffelsalat, kolde som varme.. Det er nærmest det jeg lever af ved dem

Anmeld

28. oktober 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

Jeg mangler noget! Men det skal være nemt og ikke med underlige ingredienser :-P og ikke dyrt når nu det er en større mængde :-P

hvad med en cous cous salat? Det er nemt at lave. Cous cous svulmer op ligesom ris, så der kommer nemt store portioner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.