Findusinde skriver:
Dette spørgsmål er ikke for at nedgøre!! Det er MEGET vigtig for mig at understrege...
Jeg stiller det af nysgerrighed og pga af mit fag...
Jer der er bange for nåle... Kan i forklare hvad det er i er bange for?
Jeg læser til SSA på sidste pratik, og det kunne være rigtig interessant for mig at høre hvad det er der gør i er bange, og hvis i skal have taget en blodprøve eller have en indsprøjtning.. Hvad gør dem der skal stikke jer, for at få lov?
Knus fra Annemette
Jeg er panisk fordi en forpulet M*G K*)&&%G en gang stak mig så sindsyg meget forkert at jeg ikke kunne bruge min arm i 2 døgn og fik et sort-blåt mærke på str med en 5'er... jeg var kun 7 og jeg husker det som var det igår...
Derfor er jeg PANISK for nåle.. fuldstændig.. jeg spænder helt op, så jeg siger altid når jeg skal have taget blodprøver:
Jeg kan ikke lide det så jeg kigger væk lad være med at sig hvad du gør og bare gør det...
Når de så går igang med at sige nu spritter jeg dig lige af så rejser jeg mig går ud og går ind igen og siger det samme en gang til også siger de som regel intet og gør det bare 
Så spørg de ofte bagefter hvorfor jeg gik også siger jeg det bare som det er med den lange forklaring... 
Det handler om at lytte til hvad ens patienter fortæller en og når jeg nu direkte siger jeg ikke kan lide det og derfor kigger væk så er de jo for dumme at de alligevel skal fortælle
Anmeld