Hvor er jeg ulykkelig på Lina's vejne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Tak søde... 

Det er bare så frustrerende at få sådan en besked af lægen " vi ses om 14 dage" og så kastet ud af vagten med det samme igen... Dog skal jeg have tlf samtale med lægen imorgen... 

Har Rose stadig for høj hjertefrekvens eller er det bare sådan? 

Det forstår jeg godt. Du skulle have fået mere info! Den er stadig høj, men de ser den ikke som for høj, for det er bare normalt for hende :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Mira0911

Nina Amelia skriver:

Ville bare lige sende jer en masse knus og  varme tanker
Krydser fingre for en positiv besked i morgen og en læge der giver sig ordenelig tid.

Tusind tak skal du have,.... Håber virkelig også lægen tager sig tid til at lytte og forklare... 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Det forstår jeg godt. Du skulle have fået mere info! Den er stadig høj, men de ser den ikke som for høj, for det er bare normalt for hende :-)

Ja helt bestemt... Håber han forklare sig imorgen... 

Anmeld

27. oktober 2011

Clisolka

Sikke en update at komme ind til her til aften. Det er sørme ikke en sjov besked du/i har fået! 

Jeg kan godt forstå at du er bekymret, og at lægen blot vipper dig ud uden forklaring osv. ? Jeg krydser fingre for en positiv opringning i morgen 

Anmeld

27. oktober 2011

Nessie

Kender intet til det, men vil give dig et stort trøste-

Håber lægen kan berolige dig i morgen, og at testen viser at alt er som det skal være

Anmeld

27. oktober 2011

mortilflere

Hvis det var noget slemt , så havde de indlagt jer akut , det er atid min trøst når jeg ikke fatter hvad lægerne mener , jeg er med årene blevet hård og har lært at sætte mig ned og sige "jeg går ikke før du har forklaret mig alt dette på dansk!" 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Sikke en update at komme ind til her til aften. Det er sørme ikke en sjov besked du/i har fået! 

Jeg kan godt forstå at du er bekymret, og at lægen blot vipper dig ud uden forklaring osv. ? Jeg krydser fingre for en positiv opringning i morgen 

Bestemt ikke... Håber på en god samtale i morgen og med forklaring... 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

mortilflere skriver:

Hvis det var noget slemt , så havde de indlagt jer akut , det er atid min trøst når jeg ikke fatter hvad lægerne mener , jeg er med årene blevet hård og har lært at sætte mig ned og sige "jeg går ikke før du har forklaret mig alt dette på dansk!" 

Du har ret... Men alligevel, bliver man nervøs osv... 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Kender intet til det, men vil give dig et stort trøste-

Håber lægen kan berolige dig i morgen, og at testen viser at alt er som det skal være

Tusind tak skal du have...  Håber på det bedste imorgen... 

Anmeld

28. oktober 2011

Pige2009

Mira0911 skriver:

Tak søde... 

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.