Hvor er jeg ulykkelig på Lina's vejne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Ville altså ikke lige gå fra din tråd uden at give en kram!

Det må ikke være rart at få af vide og gå uvidende hjem om hvad der så skal ske efter næste gang hvis resultatet er det samme

Det er overhovedet ikke rart... Ved slet ikke hvor mange liter tåre jeg har smidt af vejen idag... 

Tak for krammet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Tona

Mira0911 skriver:

Vi var til 5 ugers tjek idag med Lina... Hun følger kurene som hun skal... Hun er nu 55 lang og vejer 3900g... 

Lægen lyttede hjertefrekvensen op til flere gange på Lina... Mere end 3 gange... 

Hendes hjertefrekvens er for høj... Hvad kommer det til at betyde for Lina? 

Altså hvad skal det betyde hun skal fremover? Rende til kontroller ? 

Lina skal tjekkes igen om 14 dage... Hvis det er det samme næste gang som idag, aner jeg intet om hvad der skal ske... 

Nogle der har oplevet dette med Jeres børn? 

Nogle som kan fortælle hvad der sker med for høj hjertefrekvens..? 

Hvad kommer det til at betyde for Lina? 

Jeg er så såret, ked og ulykkelig... aner intet om dette... Og jeg tør ikke google mig frem til, er så bange for jeg bliver mere ked af det... 

Håber der sidder nogen derude som kan fortælle lidt? 

Lægen fortalte ikke noget yderligere... Skal have tlf samtale med ham i morgen... 

Stor kram og held og lykke.

Jeg syntes at du skal forlange af lægen i morgen at du vil have noget klarhed og en forklaring. Skriv evt dine spørgsmål ned inden så du ikke glemmer noget.

Håber sådan at det hele ordner sig

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Amandas-mor skriver:

Stor kram og held og lykke.

Jeg syntes at du skal forlange af lægen i morgen at du vil have noget klarhed og en forklaring. Skriv evt dine spørgsmål ned inden så du ikke glemmer noget.

Håber sådan at det hele ordner sig

Det har jeg også tænkt mig at gøre... 

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

Kender intet til det .. Men du får da lige et kram søde 

Anmeld

27. oktober 2011

Klumpe-dumpe

Okey... er bare så ked af det... Er selv født med "hjertefejl" Fødte med hul i begge hjerteklapper (eller hvad det nu hedder) de voksede selv sammen... 

8 ud af 10 har små huller i hjertet der aldrig bliver opdaget, så et "almindelig" hul behøver bestemt ikke ha betydning.

Det er vigtigt du holder fast i Lina trives, ergo har hun ingen alvorlige hjertefejl.

spædbørn med alvorlige hjertefejl vil ha´svært ved at spise (både bryst og flaske) de vil ikke tage på, og de vil sove ekstremt meget.

Lina spiser og tager på, så træk vejret dybt :)

og hermed ikke sagt jeg ikke forstår du er urolig - ked og bange.

og HVIS den er for høj ved næste tjek, vil I temmelig sikkert blive sent enten til en børneafd. eller til hjerteafd. hvor de ved sidste nævnte vil scanne hjertet. Børn afd. vil nok følge hende med en seet-måler. derpå kan de se hendes hjerterytme og hendes iltning.

Anmeld

27. oktober 2011

Lilje82

Det var enormt frustrerende at få sådan en besked med hjem uden ydeligere forklaringen... Ville ikke forlade din tråd uden STORT

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Lille fe skriver:

8 ud af 10 har små huller i hjertet der aldrig bliver opdaget, så et "almindelig" hul behøver bestemt ikke ha betydning.

Det er vigtigt du holder fast i Lina trives, ergo har hun ingen alvorlige hjertefejl.

spædbørn med alvorlige hjertefejl vil ha´svært ved at spise (både bryst og flaske) de vil ikke tage på, og de vil sove ekstremt meget.

Lina spiser og tager på, så træk vejret dybt :)

og hermed ikke sagt jeg ikke forstår du er urolig - ked og bange.

og HVIS den er for høj ved næste tjek, vil I temmelig sikkert blive sent enten til en børneafd. eller til hjerteafd. hvor de ved sidste nævnte vil scanne hjertet. Børn afd. vil nok følge hende med en seet-måler. derpå kan de se hendes hjerterytme og hendes iltning.

Og hvis det er for højt, vil det så betyde at vi skal være indlagt eller klares dette på en dag eller? 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Lilje82 skriver:

Det var enormt frustrerende at få sådan en besked med hjem uden ydeligere forklaringen... Ville ikke forlade din tråd uden STORT

Virkelig frustrerende... 

Tak for krammet... 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

AalborgPigen skriver:

Kender intet til det .. Men du får da lige et kram søde 

Tusind tak søde... 

Anmeld

27. oktober 2011

Pige2009

Kram søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.