Hvor er jeg ulykkelig på Lina's vejne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Mira0911

Lille fe skriver:

Gør jeg bestemt også.

kom lige med en opdate når du har talt med lægen i morgen :)

Det skal jeg nok... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Diana...

Ej puha da var da absolut ikke en rar besked at komme ud med, og rigtig dårligt at lægen at han ikke har forklaret jer nærmere! 

Kan virkelig godt forstå du er nervøs! Jeg håber du kan få nogen beroligende svar af din læge i morgen! 

Jeg ved intet om det, men ville ikke forlade din tråd uden at sende et kæmpe krammer til dig og din familie 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Puller skriver:

Aller først får du lige et kram.

Da jeg var til 5 ugers undersøgelse med vores dreng lyttede lægen også flere gange til hans hjerte og kunne fortælle at han havde en mislyd ved hjertet og at vi skulle have ham scannet for hjertefejl.

Vi har været til scanning med ham et par gange, haft to forskellige læger, som siger to forskellige ting. Men at hans hjerte fungerer fint, ekg er der ikke noget at se, han vokser, spiser og trivels, så vi skulle ikke være bekymret. Vi skal gå til kontrol med ham ca 1 gang om året, ved ikke hvor længe. Og så selvfølgelig holde øje med om han fortsat trives.

Du skal huske på at så længe barenet trives og har en god døgnrytme er det som oftes ikke noget alvorligt der er galt.

Jeg kender kun alt for godt hvilke følelser man går rundt med når man får sådan en besked. Jeg syntes du skal bede din læge om at få en uddybende samtale om hvad det vil sige at have en forhøj hjertefrekvens og hvad der skal ske hvis det forsætter. Du kan også kontakte din sundhedspl. som kan komme og tjekke barnets vægt og trivsel lidt oftere end normalt.

Håber det kan give dig lidt ro...

Tak... 

Beder helt klart også om en uddybende forklaring på alt det... 

Men lægen mente at fordi den var høj, kunne være fordi der var lidt koldt og hun lige havde fået alt tøjet af...Hmm... Rytmen var det samme hver gang han lyttede... 

Anmeld

27. oktober 2011

TaAsJu

Ihh søde for pokker da... håber lægen giver lidt klarhed i morgen

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Ej puha da var da absolut ikke en rar besked at komme ud med, og rigtig dårligt at lægen at han ikke har forklaret jer nærmere! 

Kan virkelig godt forstå du er nervøs! Jeg håber du kan få nogen beroligende svar af din læge i morgen! 

Jeg ved intet om det, men ville ikke forlade din tråd uden at sende et kæmpe krammer til dig og din familie 

Bestemt ikke rart... 

Det er så ubehageligt at gå rundt med i tankerne... 

Ja håber virkelig lægen tager sig tid til at lytte på en bekymret mor... 

Tusind tak skal du have.... 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ihh søde for pokker da... håber lægen giver lidt klarhed i morgen

Håber jeg bestemt også... 

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

babymus77 skriver:

Sender også et knus;-)) Det skal nok gå!!!

Tusind tak skal du have.... 

Anmeld

27. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg for det ikke er noget slemt eller noget der for betydning for noget.

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg for det ikke er noget slemt eller noget der for betydning for noget.

Tak skal du have....  Håber det bedste... 

Anmeld

27. oktober 2011

Nina Amelia

Ville bare lige sende jer en masse knus og  varme tanker
Krydser fingre for en positiv besked i morgen og en læge der giver sig ordenelig tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.